تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821101722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناظره در شان ما نیست، برجام بی طرفانه بررسی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مناظره در شان ما نیست، برجام بی طرفانه بررسی می شود


نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس درخصوص میهمانان این هفته کمیسیون گفت: یکشنبه، ظریف و یا عراقچی و همکارانش، دوشنبه جلیلی و همکارانش و سه شنبه صالحی و شمخانی میهمان کمیسیون برجام خواهند بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری صدا وسیما، حقیقت پوردر تشریح برنامه های این هفته کمیسیون ویژه بررسی برجام تصریح کرد: جلسه یکشنبه این کمیسیون در صورت حضور ظریف در تهران با ایشان و یا  با حضور عراقچی و تخت روانچی برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز دوشنبه هم جلیلی به همراه باقری وعباسی میهمان کمیسیون خواهند بود و در همین راستا روز سه شنبه کمیسیون ویژه بررسی برجام میزبان صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی خواهد بود.

وی گفت: دستور جلسه کمیسیون مطابق جلسات قبلی به گزارشی از تاریخچه مذاکرات توسط هر یک از طرفین و در ادامه ورود به محتوا و پرسش و پاسخ خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه شأن برجام مناظره نیست تاکید کرد: قرار گرفتن در جایگاه مخالف و موافق،‌ وظیفه اعضای کمیسیون برجام نیست لذا این موضوع در کمیسیون مطرح و مصوب شد اعضا به عنوان مخالف و یا موافق در دانشگاه ها و یا رسانه ها مناظره نداشته باشند.

وی اعضای این کمیسیون را محققان بی طرف خواند و تاکید کرد: وظیفه ما مناظره نیست چرا که ما موظفیم بی طرفانه تحقیق کنیم و نتیجه منافع ومضرات برجام را به صحن علنی مجلس گزارش کنیم.

حقیقت پور در پایان خاطر نشان کرد: تصمیم گیرنده اصلی و اساسی درخصوص آینده برجام مجموعه صحن علنی مجلس خواهد بود. اعضای کمیسیون برجام نباید درمناظره شرکت کنند       

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به مصوبات این کمیسیون گفت: مناظره، رویارویی و تقابل درجریان رسیدگی به برجام در دستور کار کمیسیون نیست.

نجابت با بیان این که در رسیدگی به برجام موضوع موافقت ومخالفت با دولت به هیچ عنوان مطرح نیست تصریح کرد: بررسی ها و رسیدگی کمیسیون ویژه برجام مناظره 2طرفه نیست، مسئولان دعوت می شوند، ما استماع می کنیم و سپس تصمیم می گیریم.

وی درپایان گفت: اعضای کمیسیون نباید درمناظرات درباره برجام شرکت کنند و این جزو مصوبات ماست.


شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن