تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805394764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه دستگاه‌هاي اجرايي و فرهنگي بايد با توطئه دشمنان مقابله کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۳۵ق.ظ)
هاشمي: همه دستگاه‌هاي اجرايي و فرهنگي بايد با توطئه دشمنان مقابله کنند موج-وزير بهداشت گفت: همه دستگاه‌هاي اجرايي و فرهنگي بايد با تبليغ صحيح و صادقانه تلاش کنند تا با باورهاي غلطي که دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام يا دولت در بين مردم ايجاد مي‌کنند، مقابله کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي در جمع فرماندهان بسيج سازمان صدا و سيما با اشاره به نقش دستگاه‌هاي فرهنگي و نيز سازمان صدا و سيما در سبک زندگي مردم و تاثيرگذاري دستگاه‌هاي فرهنگي در سلامت روان جامعه اشاره کرد و گفت: بسيجي که امام بزرگوار ما در بدو پيروزي انقلاب اسلامي فرمان تشکيل آن را دادند، حلال مشکلات منطقه بود همچنان که در لبنان، عراق و سوريه از مدل و الگوي نيروي بسيج مستضعفين استفاده کردند تا در مقابل دشمن بدطينت مقاومت کنند و اين همان تحولي است که با تشکيل بسيج ايجاد شد.
وزير بهداشت گفت: حقيقت چهره شهداي انقلاب اسلامي به ويژه شهداي دفاع مقدس که در کورهٔ انسان سازي که در قالب دفاع مقدس شکل گرفت، بسيج بود.
هاشمي تصريح کرد: من هم معتقدم که نشان دادن چهره‌ها و ويژه گي هاي اخلاقي، روحاني و جهادي بسيج در جامعه اثر گذاري بيشتري از به تصوير کشيدن جنبه اقتداري اين سازمان دارد و انسان‌ها را متحول مي‌کند و براي نسل جوان ارزشمندتر است.
وزير بهداشت با بيان اينکه دشمنان سعي دارند تا دولت و نظام را ناکارآمد نشان دهند، گفت: آن‌ها تلاش مي‌کنند تا بگويند نظام، در تأمين آسايش و معيشت مردم ناتوان است.
هاشمي خاطر نشان کرد: قوام دين به اقتدار نظام بستگي دارد و نمي‌توان يک دولت و نظام ناکارآمدي داشته باشيم و انتظار داشته باشيم که دين و فرهنگ ملي ما عزت داشته باشد.
وزير بهداشت با تاکيد براينکه همه ما بايد براي رفع کمبودها در کشور تلاش کنيم گفت: پيشرفت کشور در پناه آرامش، امنيت، و رفاه ميسر مي‌شود و "رفاه" قطعاً به معناي بي بند و باري نيست بلکه مي‌تواند زمينه ساز ارزش‌هاي ديني و اسلامي باشد.
وزير بهداشت در ادامه به ديدار اخير اعضاي هيات دولت با مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: فرمايشات مقام معظم رهبري در اين جلسه و نيز شعاري که ايشان براي امسال انتخاب کرده اند همه بر اين تاکيد دارد که نظام نبايد ناکارآمد نشان داده شود.
هاشمي يادآور شد: در طول 36 سال گذشته گروه و خطي هميشه در تلاش بوده‌اند که به مردم بگويند شما با ايجاد انقلاب اسلامي اشتباه کرده‌ايد و اگر مسير رژيم گذشته را ادامه مي‌داديد رفاه و آينده بهتري داشتيد.
وزير بهداشت خاطر نشان کرد: اين‌گونه تلاش دشمنان را افرادي مي‌توانند خنثي کنند که عاشق امام و انقلاب و شهدا هستند و در مسير اهداف انقلاب و شهدا حرکت مي‌کنند.
هاشمي افزود: اين عاشقان امام و انقلاب و شهدا بايد شب و روز تلاش کنند و با توطئه‌هاي دشمنان مقابله کنند تا عکس ادعاهاي دشمنان را ثابت کنند و البته در برخي از عرصه‌ها اين اتفاق افتاده است ولي در برخي از بخش‌ها به دليل اينکه تحول اداري اتفاق نيفتاده اين تلاش‌ها هنوز موفق نبوده است.
وي در توضيح گفت: با انقلاب و تشکيل سپاه و بسيج توانستيم تغييرات را در جامعه ايجاد کنيم ولي در بخش اداري اين تغييرات اتفاق نيفتاد.
هاشمي گفت: جهاد سازندگي تشکيل شد اما «جهاد» داخل ادارات رفت و بالاخره مضمحل شد و تبديل به چيزي عکس آرمان اوليه تشکيل آن شد.
وي گفت: در واقع جهاد قرار بود ادارات را متحول کند ولي برعکس شد و خود، تبديل به يک اداره و وزارتخانه شد و در واقع جهاد استحاله شد.
دکتر هاشمي تاکيد کرد: بايد عملکرد حوزه‌هاي مختلف نظام را که صادقانه براي مردم تلاش مي‌کنند با تعصب به تصوير کشاند و عملکردهاي خوب و مثبت را به آگاهي مردم رساند.
وزير بهداشت به جلسه اخير اعضاي هيات دولت با مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: گزارشاتي که در اين جلسه برخي از وزراء ارائه دادند باعث ايجاد نشاط و رضايتمندي ايشان و مردم شد.
دکتر هاشمي گفت: به رغم تحريم‌هايي که وجود داشت شاهد موفقيت‌هايي بوديم که گزارش اين موفقيت‌ها به مقام معظم رهبري ارائه شد.
وزير بهداشت در اين خصوص به ذکر نمونه اي از تلاش‌هاي صورت گرفته در حوزه سلامت در دوران تحريم‌ها اشاره کرد و گفت: براي دسترسي مراکز علمي به آخرين مقالات علمي و نشريات خارجي به‌صورت آنلاين مشکلات زيادي داشتيم که بالاخره توانستيم اين مشکل را با تدبير رفع کنيم.
دکتر هاشمي يادآور شد: همه مردم از اين که مي‌بينند همه ارکان نظام اعم از قواي سه گانه، مجلس، دولت، مردم، نمايندگان مجلس، استانداران، فرمانداران، ائمه جمعه و مسئولين صدا و سيما، دانشگاهيان، بازار و روحانيون باهم همراه و همدل هستند، شاد و خوشحال هستند و البته عکس اين حالت نيز باعث نا اميدي و سرخوردگي مي‌شود.
وزير بهداشت تصريح کرد: همه دستگاه‌هاي اجرايي و فرهنگي بايد با تبليغ صحيح و صادقانه تلاش کنند تا با باورهاي غلطي که دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام يا دولت در بين مردم ايجاد مي‌کنند، مقابله کنند.
هاشمي با تاکيد بر نقش وحدت در تحقق اهداف گفت: قدرت‌هاي بين المللي در طول بيش از يک دهه گذشته تلاش کردند تا با به وجود آوردن طالبان، القاعده و امروز «داعش» به مقابله با دين و اسلام بپردازند.
وزير بهداشت گفت: حرکتي که با ايجاد داعش در منطقه براي مقابله با دين اسلام شده است در طول تاريخ و حتي در صدر اسلام سابقه نداشته و حتي از حرکتي که مغول‌ها هم در تاريخ انجام دادند زشت تر بوده است.
دکتر هاشمي گفت: صحنه‌هاي وحشي گري داعش که به اسم دين انجام مي‌دهند براي اين است که تصوير نادرستي از دين اسلام در ذهن مردم دنيا ايجاد کنند تا کسي به دين اسلام اقبال پيدا نکند و البته ما معتقديم که حتماً وعده خداوند حق است و باور داريم که آينده از آن اسلام و مسلمين است.
وزير بهداشت با بيان اينکه يکي از اقدامات دشمنان ايجاد نافرماني مدني در کشور است، خطاب به رسانه‌ها وبويژه رسانه ملي گفت: در پخش بخشي از نارضايتي‌هايي که به عقيده من خود ساخته است بايد مراقب باشيم.
هاشمي گفت: سرنخ‌هاي بعضي موضوعاتي که در حال حاضر در آموزش و پرورش، حوزه پرستاري و بحث کارگري است به توطئه دشمنان مربوط مي‌شود.
وزير بهداشت در عين حال خاطرنشان کرد: البته توانايي مسوولان در رفع مشکلات مهم است و بايد اين موضوع را تقويت کنيم و از تخريب عملکردها دوري کنيم و ناخواسته نبايد در دام افرادي که تلاش دارند نظام را ناکارآمد نشان دهند، بيفتيم و به نظام آسيب برسانيم و در عين حال بايد خطاها و کج رويها را گوشزد کنيم.
وزير بهداشت در پايان سخنان خود با بيان اين که شهدا ناظر اعمال ما هستند اظهار اميدواري کرد همگي در مسير تحقق اهداف شهداي انقلاب اسلامي گام برداريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن