تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فناوری ساخت سلاح شیمیایی در دستان مزدوران داعشی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فناوری ساخت سلاح شیمیایی در دستان مزدوران داعشی
سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرد شواهد موجود نشان می‌دهد گروه تروریستی داعش به اسناد لازم جهت ساخت سلاح شیمیایی دست یافته است.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، "ماریا زاخاروا،" سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز گذشته در کنفرانسی مطبوعاتی گفت:« اطلاعات موجود به این نکته اشاره دارد که گروه تروریستی داعش به اسناد علمی و فناوری تولید سلاح شیمیایی دست یافته است. این گروه همچنین به کارگاههای ساخت این نوع سلاح دست پیدا کرده و برای تولید و ترکیب مواد شیمیایی قابل کاربرد در جنگ، متخصصانی را از کشورهای بیگانه جذب کرده است.»


زاخاروا ادامه داد:« روند استفاده از مواد شیمیایی در عملیات گروههای تروریستی افزایش یافته و حتی به خارج از مرزها رسیده است. با توجه به خطر استفاده گروه داعش از مواد شیمیایی با کیفیت، این خطر به مراتب شدیدتر خواهد شد.»


سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه ادامه داد:« شورای امنیت سازمان ملل متحد باید به سرعت و به روش مناسب در برابر این تهدیدات واکنش نشان دهد. شورای امنیت و سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی نباید در برابر این خطر مهم بی تفاوت باشند.»


وی ادامه داد:« روسیه با سوریه در زمینه مبارزه با تروریسم همکاری دارد. این همکاری ها با قوانین بین المللی سازگار است. ما بار دیگر تاکید می کنیم که از سوریه به عنوان کشور عضو سازمان ملل متحد، در برابر تهدیدات تروریستی حمایت کرده ایم و در آینده نیز حمایت خواهیم کرد. ما در این زمینه به گونه ای عمل می کنیم که موافق با قانون بین المللی است.»


شورای امنیت سازمان ملل متحد اوت گذشته تحقیق مشترک این سازمان و سازمان منع گسترش سلاح شیمیایی را درباره استفاده از گازهای کلر و برخی از گازهای سمی دیگر در سوریه خواستار شد.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

دستورات داعش برای مسیحیان سوریه
افشای نقش کانادا در کشتار غیرنظامیان عراقی
داعش "برج‌های خاموشی" پالمیرا را منفجر کرد
پیوستن یک گروهبان نیروی هوایی هلند به داعش
کشته شدن 20 افغان در استان ننگرهار به دست داعش
عدم تناسب میان حملات ائتلاف ضد داعش و میزان خطر این گروه تروریستی





۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن