تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813308938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکوتوريست راجايگزين برداشت چوب کنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۵۸ق.ظ)
در سفر استاني ابتکار به گيلان عنوان شد: اکوتوريست راجايگزين برداشت چوب کنيد موج - مدير عامل يکي از سمن هاي استان گيلان از ابتکار درخواست کرد: به جاي برداشت چوب از جنگل هاي شمال، موضوعاتي همچون توسعه اکوتوريست (گردشگري پايدار) در جنگل ها و واردات چوب از کشورهايي همچون روسيه در دستور کار قرار دهيد.
به گزارش خبرنگار موج، معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست دقايقي پيش در راس هياتي وارد شهرستان رودبار استان گيلان شد. فرماندار رودبار، مدير کل حفاطت محيط زيست استان ومقامات محلي از ابتکار استقبال کردند.
در مراسم استقبال از معصومه ابتکار، پيمان بازديدي مدير عامل «موسسه سرزمين ايده آل» يکي از سمن هاي استان گيلان در بدو ورود ابتکار با بيان برخي از درخواست هاي زيست محيطي اعضاي سمن سرزمين ايده آل از ابتکار خواست براي بهبود وضعيت محيط زيست استان گيلان آن‌ها را ياري کند.
حمايت از طرح تنفس جنگل هاي هيرکاني و واگذاري حراست از جنگل ها به جنگل نشينان، توانمند سازي جوامع محلي، ترويج و آموزش محصولات ارگانيک و عدم استفاده از کود و سم هاي شيميايي و کشاورزي، توقف برداشت شن و ماسه، ممانعت از فعاليت معادن غير قانوني منطقه حيران، توقف احداث سد شفارود، برخي از خواسته هاي مديران اين موسسه بود.
وي پيشنهاد داد: به جاي برداشت چوب از جنگل هاي شمال، موضوعاتي همچون توسعه اکوتوريست (گردشگري پايدار)در جنگل ها و واردات چوب از کشورهايي همچون روسيه در دستور کار قرار گيرد.
لازم به ذکر است در اين سفر که به منظور بازديد از جنگل هاي استان گيلان صورت گرفته اس، خداکرم جلالي رييس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخيزداري معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت از محيط زيست را همراهي مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن