تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافقت با 14 طرح جدید سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: موافقت با 14 طرح جدید سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو خبرگزاری پانا: در هیجدهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، اجرای 14 طرح جدید سرمایه‌گذاری مورد موافقت قرار گرفت.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور ساعت 13:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، هیجدهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری در دفتر مدیر عامل با حضور اعضای این کمیسیون بعد از بررسی 20 طرح سرمایه گذاری در زمینه مختلف کشاورزی،صنعتی، خدماتی با 14 طرح جهت اجراء موافقت کرد.
طرح‌های موافقت شده در قالب طرح صنعتی از قبیل تولید مواد غذایی، لوازم برقی و الکترونیکی و همچنین پایانه چند منظوره بود که باحجم سرمایه‌گذاری بیش از 631 میلیارد ریال و اشتغالزایی 239 نفرخواهد شد.
جلیلی، مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه ازاد ماکو با اعلام اینکه تاکنون 54 طرح در این منطقه مورد تایید قرار گرفته است، گفت: روزانه چندین طرح جهت سرمایه گذاری به سازمان ارائه می‌شود و کارشناسان این حوزه با انتخاب طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی هستند با کارشناسی فنی در جهت جذب سرمایه گذار واقعی تلاش می‌کنند.
بر اساس این گزارش، با تصویب 14 طرح جدید سرمایه‌گذاری، تعداد طرحهای موافقت شده به 68 طرح بالغ شده است که برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن