تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت 1688 تخلف حادثه ساز در استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ثبت 1688 تخلف حادثه ساز در استان زنجان استان‌ها > زنجان - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام ثبت هزار و 688 تخلف حادثه ساز در این استان گفت : رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یک الزام اخلاقی و بخش از حقوق شهروندی است .

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ مراد جعفري در جلسه ساماندهي موتورسيكلت ها اظهار داشت : رانندگي مانند امور ديگر زندگي، تحت قوانين اخلاقي بوده و مجري آن وجدان اخلاقي انسان‌هاست لذا تخلف از قوانين رانندگي، تخلف از اصول اخلاقي بوده و موجب تنزل از مقام انسانيت مي شود.
وي افزود :اگر رانندگان با نگاه اخلاقي، خود را ملزم به رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي بدانند حضور يا عدم حضور مجري قانون، نقشي در رعايت و يا عدم قوانين رانندگي نخواهد داشت و در اين صورت فرار از پليس راهنمايي ممكن ، ولي فرار از وجدان اخلاقي غير ممكن مي شود.
جانشين فرمانده انتظامي استان با اعلام اينکه تخلف از قوانين راهنمايي و رانندگي نيازمند برخورد قانوني است گفت : رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، نه تنها يك الزام قانوني و اجتماعي است، بلکه يک الزام اخلاقي و حقوق شهروندي است .
وي تصريح کرد: يکي از دلايلي که مي توان علت رعايت نکردن قوانين راهنمايي و رانندگي ذکر کرد ، پايين بودن احساس پيوند اجتماعي اجتماعي افراد است .لذا براي رعايت بهتر قوانين راهنمايي و رانندگي بايد احساس تعهد ،تعلق ، مسئوليت اجتماعي و مشارکت اجتناعي را دربين شهروندان افزايش داد.
جعفري برهم خوردن نظم شهري، مشکلات تردد، بروز تصادفات و اختلال در رفت و آمد رااز پيامدهاي منفي رعايت نکردن قوانين راهنمايي و رانندگي بيان و خاطر نشان کرد : رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي بخشي از حقوق اجتماعي جامعه بوده و بخشي از زندگي است.
وي با اعلام اينكه در پنج ماهه سال جاري تخلفات حادثه ساز هفت درصد در سطح استان زنجان كاهش داشته گفت : در اين مدت هزار و 688 مورد تخلف حادثه ساز مثل انحراف به چپ و سبقت غير مجاز ثبت شده كه آمار بالايي است.

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان -




سه شنبه 10 شهریور 1394 - 14:26:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن