تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798729038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام فاني به مناسبت جشنواره الگوهاي برتر تدريس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۴ (۲۱:۳۹ب.ظ)
پيام فاني به مناسبت جشنواره الگوهاي برتر تدريس موج- وزير آموزش و پرورش به مناسبت برگزاري نخستين جشنواره الگوهاي برتر تدريس درس تفکر و سبک زندگي و چهارمين دوره جشنواره کشوري تجارب برتر تربيتي پيامي صادر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، متن پيام علي اصغر فاني، به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام و درود به روان پاک امام راحل رحمه ا... عليه و شهيدان ارجمند انقلاب اسلامي، به‌ويژه شهداي آموزش وپرورش و با سلام به مقام معظم رهبري مدظله العالي، رئيس جمهور محترم، احياگر تدبير و اميد در عرصه جديد و درود به تمامي فرهنگيان فرهيخته سراسر کشور.
تجليل از تجارب برتر تربيتي و الگوهاي برتر تدريس درس تفکر و سبک زندگي، امري پسنديده در نظام تعليم و تربيت است؛ آموزش و تجربه معلم که هر دو در قالب «جشنواره» به تحرير درآمده و مکتوب شده‌اند، ريشه در فطرت الهي انسان‌ها دارد و سنت رسول خدا را دم به دم باز مي‌آفريند که از مکتب انسان سازي سخن مي‌گويد.
معلم، گاهي بي‌هيچ ابزار و مددي وتنها با توکل بر خداوند متعال و به يمن دولت عشق و در سايه تدبير و اميد با دميدن روح زندگي به تنيده‌هاي خويش، با جان دانش آموز، آن مي‌کند که بهار با تن خشکيده گياهان، از اين رو، تنها جمله زيبنده او «فتبارک ا... احسن الخالقين» است.
معلم، گاهي به روشي بسنده مي‌کند و گاهي به تجربه‌اي؛ اما حاصل توأمان اين دو با يکديگر، اعتلاي دانش آموز به خرد و دانش از يک سو و کرامت و اصالت انساني از ديگر سو است؛ هنر، تجربه و روش تدريس معلم، عمدتاً متکي بر تفکر است از اين رو، وي از همگان بي‌نياز است و همگان سخت به وي نيازمند.
استفاده از تجارب فرهنگيان عزيز فرصتي مغتنم براي انتقال علوم و فنون تدريس و آموزش در جامعه بزرگ آموزش و پرورش است؛ اغراق نيست اگر معلم را خالقي بپنداريم که با ابزاري اندک و به يمن يافته‌هاي دانش و عشق،محصولي شگرف مي‌آفريند.
امروز، در آستانه برگزاري اين دو جشنواره، «آفرينش روش‌هاي برتر تدريس» و «خلق تجربيات برتر» را به تماشا نشسته‌ايم؛ همکاران و همراهان فرهيخته و اصحاب انديشه و قلم، امروز شاهد حضور فعال فرهنگيان در «جشنواره روش‌هاي برترتدريس درس تفکر وسبک زندگي» و «جشنواره تجارب برترتربيتي» هستيم. گرچه کثرت و کميت تنها راه تضمين کننده کيفيت نيست، اما بررسي‌ها و واکاوي‌هاي عالمانه وکارشناسي شده، نشان از موفقيتي علمي و کيفي دارد.
اميد است اين قدم آغازين به پيمودن راهي بي‌بديل بيانجامد؛ راهي که سازندگي کشور و پرورش نسلي آرماني،‌ عدالت‌خواه، انديشمند و سخت کوش را به ارمغان بياورد. تحقق چنين اهدافي، به مثابه چراغ راه آيندگان خواهد بود.
براي دست اندرکاران اين دو جشنواره، به ويژه متوليان و متصديان، ارزيابان، داوران وتمامي جامعه فرهنگي کشور، در دست يابي به عرصه‌هاي نوين علمي و کاربست تجارب ماندگار، موفقيت و سربلندي آرزو مي‌کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن