تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798651709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام رئيس‌جمهور به جشنواره بين‌المللي امام رضا (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۶ق.ظ)
پيام رئيس‌جمهور به جشنواره بين‌المللي امام رضا (ع) موج-جشنواره امام رضا (ع) مي‌تواند بستري مناسب براي تعامل سازنده در جهان فراهم سازد
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس‌جمهور در پيامي به جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) گفت:جشنواره امام رضا (ع) که با محوريت گفت‌وگوي بين اديان برگزار شده، مي‌تواند بستري مناسب براي تعامل سازنده در جهان فراهم سازد.
حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني پيامي به جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) صادر کرد.
متن اين پيام به شرح زير است:
ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان ولايت و اسوه تدبير و محبت؛ حضرت امام رضا(ع) را گرامي داشته و حضور تمامي هنرمندان و فرهيختگان متعهد را در سيزدهمين جشنواره بين‌المللي فرهنگي و هنري که به نام مبارک اين امام همام زينت يافته، ارج مي‌نهم.
ايران عزيز ستاره هدايتي از منظومه ولايت را روشنايي بخش ديدگان و اميدآفرين دل‌هاي خود ساخته؛ که نماد علم و حکمت، فکر و منطق و تدبير و اعتدال بوده است. مناظره‌هاي سنگين و سديد آن حضرت با سران و علماي اديان و فرقه‌هاي هم عصر ايشان، مايه مباهات و فخر اسلام و بويژه تشيع در سراسر ادوار تاريخ بوده و خواهد بود.
اين جشنواره مبارک که براي ترويج انديشه‌هاي ناب و اعتدال رضوي و با محوريت گفت‌وگوي بين اديان و مذاهب و تکيه بر منطق و استدلال در موارد اختلافي برگزار شده، مي‌تواند بستري مناسب براي تعامل سازنده در جهان و بويژه در همدلي و همگرايي پيروان اديان و مذاهب فراهم سازد.
دستاورد يک سال توجه ويژه و مشارکت همدلانه با اهالي نيک انديش فرهنگ و ادب و شيفتگان اقليم پرطراوت و اميدبخش هنر، گنجينه گران‌بهايي است که آثار و ثمرات ماندگار آن مي‌تواند منشاء خلاقيت‌ها و آفرينش‌هاي تازه و اثرگذار شود.
يقيناً اين اقدام چشمگير که به اهتمام عاشقان گسترش و ترويج فرهنگ رضوي برگزار شده، گامي بزرگ در راه اعتلاي سرمايه‌هاي معنوي و فرهنگي ملت بزرگ ايران است.
درک ابعاد وجودي و آشنايي با عمق فضايل آن امام مهرباني از منظر هنر متعهد و هنرمندان عزيز کشور، تلاشي مدبرانه براي نهادينه کردن فرهنگ متعالي تشيع است، چراکه آفرينش‌هاي هنري نغمات و انواري است که چون از دل هنرمند بر مي‌خيزد، لاجرم به دل همگان مي‌نشيند.
انسان معاصر در پرتو آموزه‌هاي تعالي بخش ديني و مشي مبتني بر اعتدال و خردورزي رضوي مي‌تواند به آهنگ زندگي خود طراوتي نو بخشيده و به افق‌هاي اميدبخش و نشاط آفرين در حيات مادي خود دست يابد.
اينجانب از برگزارکنندگان، دست‌اندرکاران و تمامي شرکت‌کنندگان در اين جشنواره فرهنگي صميمانه سپاسگزاري کرده، اميدوارم با بهره‌گيري بيشتر از آموزه‌هاي هدايت گر و انوار معنوي ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) و تداوم و ارتقاي سطح کيفي اين‌گونه اقدامات ارزشمند فرهنگي، بيش از پيش شاهد رشد و بالندگي همه‌جانبه ايران اسلامي باشيم. عزت، سربلندي و توفيق روزافزون همگان را از درگاه ايزد منان مسألت مي‌دارم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن