تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح ساختمان پايگاه ثبت جهاني قنات قصبه گناباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۴۸ب.ظ)
افتتاح ساختمان پايگاه ثبت جهاني قنات قصبه گناباد موج- معاون ميراث فرهنگي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي از افتتاح ساختمان پايگاه ثبت جهاني قنات قصبه گناباد به مناسبت فرا رسيدن هفته دولت خبر داد و گفت: اين ساختمان روز شنبه هفتم شهريور در محل قنات قصبه گناباد افتتاح مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد رکني با اعلام اين خبر گفت: موضوع ثبت جهاني قنات قصبه از مدت‌ها پيش از سوي سازمان ميراث فرهنگي دنبال مي‌شود و پرونده اين قنات به عنوان يک اثر مهم و ارزشمند تاريخي به يونسکو ارسال شده و افتتاح ساختمان پايگاه ثبت جهاني قنات قصبه اميد بخش ثبت جهاني اين قنات است.
وي گفت: در کنار افتتاح اين ساختمان، ورودي مسير شماره يک قنات نيز به بهره برداري خواهد رسيد که با بهره برداري از اين ورودي، عمليات احداث مسير گردشگري ورودي به داخل قنات به سمت کوره قنات آغاز خواهد شد.
رکني اضافه کرد: از ديگر پروژ هاي اين اداره کل به مناسبت هفته دولت در شهرستان گناباد مي‌توان به افتتاح ساختمان موزه باستان شناسي گناباد اشاره کرد.
رکني خاطرنشان کرد: بعد از مرمت و بهسازي موزه باستان شناسي گناباد عمليات احداث ساختمان اين موزه نيز اجرايي شده که همزمان با فرا رسيدن هفته دولت اين ساختمان به بهره برداري مي‌رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن