تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820876370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح کارگاه قالي بافي جهان آرا در شهرستان سياهکل همزمان با هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۱۲ق.ظ)
افتتاح کارگاه قالي بافي جهان آرا در شهرستان سياهکل همزمان با هفته دولت موج-رشت-معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گيلان از افتتاح و آغاز به کار يک کارگاه قالي بافي در شهرستان سياهکل، همزمان با هفته دولت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گيلان از افتتاح و آغاز به کار يک کارگاه قالي بافي در شهرستان سياهکل، همزمان با هفته دولت خبر داد.
مجيد زيرک افزود: کارگاه قالي بافي جهان آرا در فضايي به مساحت 60 مترمربع و با سرمايه گذاري 800 ميليون ريال با ايجاد اشتغال براي 10 نفر در هفته دولت به بهره برداري رسيد.
وي تصريح کرد: اين کارگاه مجهز به 4 دارقالي بافي براي بافت فرش هاي 6 متري است.
زيرک همچنين از سرمايه گذاري اين توليدکننده فرش براي راه اندازي کارگاهي به مساحت 320 مترمربع در شهرستان سياهکل خبر داد و افزود: اين کارگاه نيز با سرمايه گذاري شخصي 3500 ميليون ريالي در حال تجهيز است و در صورت اخذ تسهيلات بانکي براي اتمام مراحل تجهيز، با ايجاد اشتغال براي 50 نفر تا پايان سال به بهره برداري مي رسد.
معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گيلان با اشاره به فعاليت 4 کارگاه قالي بافي متمرکز و غير متمرکز در شهرستان سياهکل خاطر نشان کرد: اين شهرستان داراي 365 بافنده قاليباف است که 269 نفر از آنها تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعي هستند.
گفتني است؛ 13 هزار و 396 نفر بافنده فرش دستباف در استان گيلان در حال فعاليت اند که 9 هزار و 517 نفر از آنها تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعي قرار دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن