تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819930725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 60 پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان داراب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار داراب خبر داد: افتتاح 60 پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان داراب خبرگزرای پانا:فرماندار شهرستان داراب گفت: همزمان با هفته دولت، 60 پروژه در بخش‌های مختلف افتتاح خواهد شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳ شهريور ساعت 11:44

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، عبدالرضا قاسم‌پور گفت: برای اجرای این تعداد طرح بیش از 26 میلیارد تومان هزینه شده است.
فرماندار داراب گفت: طرح‌هایی كه در این ایام آماده بهره‌برداری است، شامل طرح‌هایی در بخش راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، آب و كشاورزی و همچنین طرح‌های عمرانی است.
وی همچنین با اشاره به طرح‌های مهم عمرانی و توسعه‌ای در سطح شهرستان داراب، گفت: طرح راه‌آهن داراب به بندرعباس، خوشبختانه وارد جدول 20 بودجه شده است.
این مقام مسئول، شروع طرح احداث بیمارستان دوم و توسعه بیمارستان امام‌حسن مجتبی(ع) و آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی، احداث 13 خانه بهداشت و درمانگاه‌های فورگ و جنت‌شهر را از اقدامات دولت تدبیر و امید در یكسال گذشته در شهرستان داراب عنوان كرد.
به گفته قاسمپور، اجرایی شدن احداث خط انتقال آب از سد رودبال، شروع اقدامات اجرایی احداث تصفیه خانه آب، حفر و تجهیز 2 حلقه چاه و 1300 متر خط انتقال برای بهبود آبرسانی در شهر داراب، اجرای طرح جمع آوری فاضلاب، آبرسانی به بخش فورگ و رستاق و بهسازی کانال‌های انتقال آب و حفر چاه با هدف بهبود آبرسانی به جنت شهر، از اقدامات شروع شده طی یكسال اخیر در بخش آب و فاضلاب بوده است.
فرماندار شهرستان داراب با یادآوری اینكه طی یكماه آینده، تامین آب شرب طرح مسكن مهر این شهرستان، تكمیل خواهد شد، گفت: در بخش ورزش نیز احداث و تکمیل ورزشگاه شماره 2، مجموعه ورزشی کارگران داراب، سالن ورزشی رستاق، زمین ورزشی روستای قلعه بیابان و عملیات احداث 10 سالن ورزشی، از اقدمات اجرایی شده بوده است.
قاسمپور همچنین گفت: طی سال‌های 82 تا 91 مجموعا 8 روستای شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند شده بودند اما طی 2 سال گذشته كار گازرسانی به 6 روستا انجام شد و به‌زودی عملیات گازرسانی به 15 روستای دیگر نیز آغاز خواهد شد، تلاش می‌كنیم كه تا پایان سال 96 كار گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار نهایی شده باشد.
فرماندار شهرستان داراب همچنین با اشاره به درپیش‌ بودن 2 انتخابات مهم، تصریح كرد: مدیران در سطح شهرستان به مسائل قانونی در خصوص ممنوعیت فعالیت علیه یا له كاندیداها، اشراف كامل دارند و ما نیز تمام اقدامات تبلیغاتی و فعالیت‌های مرتبط با تبلیغات انتخاباتی در سطح شهرستان را رصد می‌كنیم، امیدوار هستیم تا با همدلی و همزبانی همه مسئولان و دست‌‌اندركاران، انتخاباتی شكوهمند را با حضور حداكثری مردم، برگزار كنیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن