تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويکرد شبکه بانکي به اقتصاد مقاومتي مناسب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲۳ق.ظ)
رويکرد شبکه بانکي به اقتصاد مقاومتي مناسب است موج - عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به شرايط فعلي کشور به نظر مي رسد رويکرد مناسبي از سوي شبکه بانکي براي فراهم کردن شرايط تحقق اقتصاد مقاومتي وجود دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر سيد محمد حسين ميرمحمدي با بيان اين مطلب اظهار کرد: نظر به تاکيدات مقام معظم رهبري بر تسريع روند اقتصاد مقاومتي، انتظار مي رود شبکه بانکي از همه ظرفيت ها و سازوکارهاي خود براي انطباق ساختار و عملکرد با موازين اقتصاد مقاومتي استفاده کند.
وي اضافه کرد: هر چند در بسياري از بانک ها توجه به اين امر در دستور کار مديران ارشد مي باشد، اما؛ با قراين و شواهدي که وجود دارد بانک صادرات ايران در اين زمينه تمهيدات خاصي داشته است که مي تواند الگويي براي ساير بنگاه هاي اقتصادي باشد.
عضو کميسيون اقتصادي مجلس افزود: بانک صادرات از دير باز در راستاي حمايت از توليد و صنعت کشور نقش به سزايي را ايفا کرده است و همچنين با پرداخت وامهاي قرض الحسنه زيادي توانسته باري از دوش هموطنان بر دارد و از آنجايي که يکي از مديران خوش فکر و خلاق هم اکنون به عنوان مدير عامل اين بانک فعاليت دارد، سطح انتظارت نيز افزايش يافته است.
نماينده مردم گلپايگان و خوانسار افزود: حمايت از توليدگران، توجه به مسئوليت هاي اجتماعي، مشارکت در ايجاد زيرساخت ها از يک سو و توسعه بانکداري الکترونيک و بهبود کيفيت خدمات ارايه شده به مشتريان از جمله رويکردهاي ارزشمندي است که مصداق رعايت معيارهاي اقتصاد مقاومتي است که اين بانک توجه کافي به آن داشته است.
ميرمحمدي در عين حال ضرورت حمايت بيشتر شبکه بانکي کشور از بنگاه هاي توليدي براي رفع تنگناها و فراهم آوردن زمينه اشتغال را مورد تاکيد قرار داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن