تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820053450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت برای ارایه خدمت به مردم همیشه به قانون احترام گذاشته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر دادگستری: دولت برای ارایه خدمت به مردم همیشه به قانون احترام گذاشته است خبرگزاری پانا: وزیر دادگستری با بیان اینکه دولت برای ارایه خدمت به مردم همیشه به قانون احترام گذاشته است گفت: عدم تطابق مصوبات دولت با مقررات و قوانین از حدود 33 درصد در سال 91 به کمتر از یک درصد در سال 93و سالجاری رسیده است.
۱۳۹۴ جمعه ۶ شهريور ساعت 19:07

خبرگزاری پانا+پورمحمدی

به گزارش پانا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم افزود: اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده و کاملا منطبق با قوانین و مقررات یک ضرورت و یک نقطه قوت است که باید همواره در همه حوزه ها مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه باید قانون و مقررات، ملاک اصلی و اساسی در برنامه ریزی دولت ها باشد، تصریح کرد: دولت یازدهم با این فهم و درک روشن که برای خدمتگزاری درست و مناسب به مردم باید قانون را در همه ابعاد مورد احترام قرار دهد، همواره در این جهت گام برداشته است.
وزیر دادگستری با بیان اینکه دولت نباید آنچه را که انجام شدنی نیست به مردم قول و وعده بدهد و این نگاه در دولت یازدهم به شدت مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: در دولت قبل بسیاری از مصوبات به ویژه در سفرهای استانی بدون در نظر گرفتن اعتبارات و اولویت ها و حتی امکان اجرا به تصویب رسید که این امر مشکلات و چالش های بسیاری را برای کشور رقم زد.
وی یکی از فسادهای بزرگ در دهه گذشته را زمین خواری، تغییر کاربری و تجاوز به اراضی ملی دانست و گفت: متاسفانه این امر به دلیل ضعف در نگاه کارشناسی و عدم توجه به قوانین بوقوع پیوسته است و امروز نزدیک نیمی از چاههای کشور نیز غیرمجاز بوده و تقریبا همه چاهها بیش از مقدار مجاز از آبهای زیرزمینی برداشت می کنند و این در حالی است که کشور ما در بحران خشکسالی قرار گرفته و این خطر جدی همه کشور از جمله قم را به شدت مورد آسیب قرار داده است.
پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسوولی که به دنبال خدمت خالصانه به مردم باشد، هیچگاه در جامعه به دنبال حاشیه ها و کشمکش نخواهد بود، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم بسیار در جهت ایجاد فضای امن و آرام تلاش کرده و می خواهد حاشیه ها و مجادله ها به حداقل برسد، زیرا هر نوع ناامنی در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، تمام کشور را از پاانداخته و زمینه های رشد و تعالی و پیشرفت را از میان می برد.
وی هدف اصلی دشمنان در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایجاد ناامنی در سطح منطقه و ایران دانست و گفت: بحمدالله با حضور موثر و تلاش های گسترده نهادهای امنیتی و انتظامی دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت غیور کشورمان هیچگاه موفق نبوده و نخواهند بود.
وزیر دادگستری با بیان اینکه ایران اسلامی، کشوری جوان و نیازمند امید به آینده است، اظهار داشت: در این راستا دولت در دوسال گذشته بسیار تلاش کرده تا همه مردم بتوانند با امیدواری به آینده، به رشد و تعالی دست یافته و ما شاهد فرار مغزها و نخبگان از کشور نباشیم.
وی با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت یازدهم، وابستگی بودجه کشور به نفت در دهه های گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: متاسفانه به دلیل توطئه و کارشکنی کشورهای منطقه در پایین آوردن قیمت نفت، درآمد کشور بسیار تحت تاثیر قرار گرفته و این از تبعات و آثار سوء وابستگی به فروش نفت است.
پورمحمدی با بیان اینکه در دولت قبل بیش از 100 گزارش از تخلفات و مشکلات نظام بانکی را به مسوولین امر هشدار داده بودیم، تصریح کرد: متاسفانه با بی توجهی و غفلت مسوولین، شاهد حجم بالایی از تخلفات و اختلاس ها بودیم، اما این دولت خود را ملزم به نظم دادن و ساماندهی نظام پولی و بانکی کشور می داند.
وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی گسترده کشورمان در عرصه های اقتصادی، گفت: فساد از بی برنامگی، بی نظمی و شفاف نبودن نشأت می گیرد، اما دولت یازدهم مبارزه جدی با فساد را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در همه ابعاد به دنبال برنامه محوری و قانون مداری است، زیرا قطعا رشد اقتصادی در کشور بدون مقابله قاطعانه با فساد انجام نمی پذیرد.
وزیر دادگستری سبک مدیریتی مطلوب و مقبول در جامعه را بر اساس ایمان، اخلاص، ازخودگذشتگی و مردمی بودن دانست و گفت: وظیفه اصلی و اساسی دولت خدمتگزاری به آحاد جامعه است و اگر مردم از خدمتگزاران خود راضی باشند، این مهمترین شاخص و معیار موفقیت است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن