تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804027723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نماینده مجلس: اگر دولت لایحه برجام ارایه نمی کند باید به شورای حل اختلاف شکایت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: یک نماینده مجلس: اگر دولت لایحه برجام ارایه نمی کند باید به شورای حل اختلاف شکایت کرد
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حال که دولت لایحه برجام به مجلس نمی دهد باید شکایت به شورای حل اختلاف قوا برود.
به گزارش نامه نیوز، حسن کامران دستجردی درنطق میان دستور جلسه علنی روز یکشنبه مجلس خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس اظهارداشت: اگر نمی توانید شکایت کنید، اجازه بدهید من شکایت کنم.

وی افزود: صداوسیما باید اجازه نقد را به منتقدین هسته ای بدهد و نباید زیرآب منتقدین زده شود، بنده خود طرفدار مذاکرات هستم.

وی در ادامه نطق خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: مردم جلوتر از مسوولان هستند، برای حرکت در راستای فرهنگ شهیدان رجایی و باهنر باید زمینه های فساد برچیده شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین اظهارداشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی واشاعه فرهنگ شهیدان باهنر و رجایی باید توصیه های آنان درعمل اجرا شود اما در سفره های امروز شاهد زعفران ، ماست ، ران مرغ و زردچوبه هستیم که گویای این است که اشرافی گری تا گور رفته است.

کامران ادامه داد: ببینید اشرافی گری تا کجا رسیده که در مراسم کسانی که فوت کرده اند هم این اشرافی گری دیده می شود.

وی گفت: باید توجه داشت که چه کسی بحث پدیده و میزان را ایجاد کرد.چرا صدا و سیما تبلیغ می کند؟ نمی شود به دلیل نداشتن بودجه اینگونه کاسب شد، بلکه باید حلال کاسبی کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس یادآور شد که در حال نگارش کتابی به نام «کارچاق کن های حکومت هستم».

کامران تصریح کرد: فساد به گونه ای شده که کارچاق کن ها را از در بیرون می کنی از پنجره وارد می شوند که این به بهینه سازی واقتصاد مقاومتی آسیب وارد می کند.

وی افزود: اتفاقا در مذاکرات نیز همین فرهنگ وجود دارد.

وی در ادامه نطق خود به خاطره ای از شهید رجایی اشاره کرد و گفت: زمانی که در دفتر شهید رجایی کار می کردم، یک روز موکت دفتر آقای رجایی عوض شد، که وی به کسی که موکت را عوض کرده بود اظهار داشت باید خودت هزینه این موکت را از جیب خود بپردازی.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: وامصیبتا! که تاکنون قانون از کجا آورده اید را مصوب نکرده ایم و اگر این قانون مصوب می شد، فساد کمتر بود، حداقل فساد آقازاده ها کمتر می شد.
کامران، ساخت دیوار جدید در مجلس را مصداق ریخت و پاش های جدید مجلس بیان کرد و افزود: ابتدا به من گفتند که این دیوار امنیتی بوده، بعد با نصب پارچه ای دیوار همسان سازی با دیوار مشروطه است.

وی با بیان این که باید اقتدار مجلس حفظ شود، تصریح کرد: مجلس برادر دولت بوده اما برادری مقتدر است، چرا باید توی سرش بزنیم. زمانی که از فرهنگ شهیدان رجایی و باهنر فاصله بگیریم، دشمن طمع خواهد کرد. انگلیس خبیث طمعکار است ولی ما نباید غفلت کنیم.در شورای حل اختلاف که آقای ابوترابی فرد نیز عضو آن است باید بررسی شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: دشمن برای نفوذ در همه موارد برنامه ریزی می کند، بنابراین ما باید با دشمن شناسی و جریان شناسی جلوی آن را بگیریم.

کامران در بخش دیگری از نطق خود به این بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند درحج وحدت داشته باشید، اشاره کرد و گفت: اگر گفته می شود روز صنایع دفاعی را پاس بداریم، باید در این زمینه عمل کرد، رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که در برنامه ششم توسعه باید 5 درصد از بودجه عمومی به این موضوع اختصاص یابد. باید به موقع رزمایش ها انجام شود و بنیه دفاعی تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: هیات رییسه در موضوع استیضاح وزیر راه سر ما کلاه گذاشت، هیات رییسه سبب تضعیف مجلس است. اصلا من یک بار گفتم خود هیات رییسه باید استیضاح شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس درادامه به تشریح مسایل حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: موضوع رسیدگی به مساله زاینده رود یک موضوع ملی است و به یک منطقه اختصاص ندارد. صورتجلسه ای با وزارت نیرو در این خصوص داریم که اگر اجرا می شد، این اتفاقات در آن منطقه رخ نمی داد و مردم به حقابه خود می رسیدند.

کامران ادامه داد: وزیر نیرو اظهار داشته که این مساله به من ارتباطی ندارد و تنها تعیین نرخ می کند که باید گفت آقای چیت چیان ماده 44 را بخوانید که در آن قید شده وزارت نیرو باید خسارت بدهد و اگر می گویید که باران کم شده، باید در زمینه حقابه نیز به همین نحو کار شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تاکید کرد: وقتی می گوییم ورودی آب کم شده پس چرا کشت زیاد شده است؟ این که با هم جور درنمی آید. باید مدیریت لازم در این زمینه انجام شود.

منبع: ایرنا


۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن