تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798737496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه سینمای جهان چین، تولیدات کوتاه و مستند ایران را ستود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برنامه سینمای جهان چین، تولیدات کوتاه و مستند ایران را ستود
گروه تولید برنامه «سینمای جهان» شبکه چهار تلویزیون کشور چین از انجمن سینمای جوانان ایران بازدید کرد.


به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این بازدید که برای تهیه گزارشی از فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای سینمایی کشور صورت گرفت، آرش رصافی معاون تولید و پشتیبانی فنی انجمن سینمای جوانان ایران و حس دزواره مشاور مدیرعامل در امور بین الملل ساختار اجرایی انجمن سینمای جوانان ایران در ابعاد آموزشی، تولید و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را معرفی کردند.
 
آرش رصافی در جریان مصاحبه با خبرنگار این برنامه تلویزیونی با منحصر به فرد خواندن ساختار انجمن سینمای جوانان ایران در جهان گفت: تلاش انجمن سینمای جوانان ایران است که فیلم کوتاه را به عنوان یک مدیوم تاثیرگذار و هنری مستقل معرفی کنند. همچنین فیلمسازان فیلم کوتاه علاوه بر دریافت آموزش‌های مقدماتی تا پیشرفته سینما امکان دریافت حمایت‌های انجمن در مرحله تولید آثارشان را دارند. 


 وی افزود: کارگردانان فیلم کوتاه به عنوان هنرمندانی مستقل در هر مرکزی و به هر نحوی آموزش سینما دیده باشند، می توانند از حمایت‌های انجمن برای تولید آثارشان بهره‌مند شوند. انجمن سینمای جوانان ایران با سابقه ای درخشان از کشف استعدادها، پروش و حمایت از فیلم سازانی که امروز مهم‌ترین چهره‌های سینمای ایران و جهان به شمار می‌روند و دریافت جوایز بیشمار بین المللی، فعالیت خود را با 59 دفتر در سراسر کشور ادامه می‌دهد.


حسن دزواره نیز در ادامه با اشاره به دو جنبه فعالیت‌های بین المللی انجمن سینمای جوانان ایران، معرفی فیلم‌های کوتاه تولید شده جوانان ایرانی در عرصه جهانی و برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را جزو مهم‌ترین فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران دانست.


وی با اشاره به موفقیت اخیر فیلم کوتاه «کودکان ابری» به کارگردانی رضا فهیمی و شانس بالای این فیلم کوتاه برای حضور در بین نامزدهای نهایی اسکار فیلم کوتاه 2016 و جایگاه شناخته شده و معتبر جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در بین فیلم سازان سراسر جهان به معرفی فعالیت های انجمن سینمای جوانان ایران پرداخت.
 
*بازدید شبکه چهار سینمای چین از انجمن سینمای جوانان شیراز


در ادامه روند بازدیدهای شبکه چهار سینمای چین که در تهران صورت گرفت، روز یکشنبه یکی از مدیران تولید این شبکه و چند نفر از نمایندگان این کانال تلویزیونی به شیراز رفتند و از دفتر سینمای جوانان شیراز بازدید کردند. همچنین سعید ذوالنوریان، رئیس انجمن سینمای جوانان استان فارس به معرفی بخش‌های تولید، امکانات تدوین، کتابخانه، کلاس ها و سالن نمایش فیلم انجمن پرداخت.


مدیر تولید شبکه 4 تلویزیون ملی چین در حاشیه این بازدید و نشست مشترک با رئیس انجمن سینمای جوان شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز خشنودی از این فرصت که در ایران برای وی فراهم شده، هدف از سفر به ایران و بازدید برگزیده ای از دفاتر 59 گانه سینمای جوانان ایران را آشنایی با صنعت فیلمسازی و سینمای نسل نو عنوان کرد و گفت: این بازدید بیشتر برای آشنایی با نحوه ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند و سینمای حرفه‌ای ایران انجام می گیرد که بسیار ستودنی است.
 
*انجمن‌های سینمایی در چین، ملی اداره می‌شود


وی که پیشتر در تهران با حجت الله ایوبی، معاون سینمایی دیدار داشت وجود 59 شعبه سینمای جوان در سراسر ایران را فرصت مناسبی برای گسترش روابط فرهنگی و هنری دوکشور دانست و نمونه های انجمنهایی چون سینمای جوان را در کشور چین برشمرد و افزود: بیشتر انجمن‌های سینمایی در چین به شکل ملی اداره می‌شود و از سویی مدارس سینمایی وجود دارد که به آموزش جوانان در زمینه فیلمسازی می‌پردازند.


«سیسیلیا لی» از وجود اتحادیه فیلمسازی در کشور چین خبر داد و گفت: این اتحادیه به فعالیت‌های فارغ از آموزش می‌پردازد و بیشتر امکانی برای گردهمایی سران سینمایی کشور است.


وی که در این سفر از دفاتر تهران و شیراز بازدید داشت، هدف بعدی سفر خود را بازدید از انجمن سینمای جوان اصفهان عنوان و درباره نحوه آشنایی با سینمای جوان ایران، بیان کرد: سازمان سینمایی انجمن سینمای جوانان را به ما معرفی کرده و برای آشنایی با سینمای نسل جوان ایران چنین انجمنی را هدف قرار داده شد، زیرا این نهاد آموزشی در بیشتر مقاطع سنی به پرورش نیروهای سینماگر می‌پردازد.


خانم لی درباره تصور خود از دفاتر سینمای جوان در شهرهای بزرگ ایران، تصریح کرد: دفاتر انجمن تا اینجا که بازدید داشتم با آنچه انتظار داشتم کاملا نزدیک است و می‌دانستم که دفاتری برای فیلمسازی نوجوانان و جوانان در این کشور به کار مشغول است.
 
*مردم چین سینمای ایران را با «بچه‌های آسمان» و «جدایی نادر از سیمین» می‌شناسند


این مدیرتولید در کمپانی فیلمسازی «تایگر تیم» آشنایی مردم چین با سینمای ایران را به واسطه فیلم های «بچه های آسمان» و «جدایی نادر از سیمین» عنوان کرد و گفت: سینمای ایران بسیار در کشور چین و دنیا از شهرت برخوردار و شناخته شده است. هنگامی که از سینمای ایران سخن به میان می‌آید همه از فیلم‌های نامبرده یاد می‌کنند.


رئیس سینمای جوان استان فارس نیز در این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: پس از اینکه از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد و سینمای جوان کل کشور اطلاع دادند که هیئت چینی از دفتر شیراز بازدید خواهد کرد، تلاش شد با حضور بخشی از اعضای انجمن این فرصت فراهم شد تا دو فیلمساز از نسل جوان چین به همراه هیئت ایرانی با شرایط آموزش، تولید و جریان سینمایی مستقل فیلم کوتاه را جویا شوند.






انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

اعلام جوایز بخش عکس جشنواره منطقه‌ای «بینالود»
«مترسک‌ها هم می‌میرند»، برنده جایزه جشنواره «لوکانیا»
ایوبی: اختلاف تهیه کنندگان در شرف حل شدن است
جشنواره نوجوان با تفکیک از سینمای کودک امسال در همدان برگزار می‌شود
آیین‌نامه پنجاه و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، بینالود اعلام شد
سینمای رودبار با نمایش «مزار شریف» افتتاح می‌شود
از حواشی دنباله‌دار «رستاخیز» تا راه‌یابی «چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت» به ونیز
تولید انیمیشن «رز» درباره مقاومت گل‌ها در کرمانشاه
حضور 12 فیلم از انجمن سینمای جوانان در جشنواره فیلم رضوی
ایوبی: 100 مجتمع فرهنگی در استان‌ها به بهانه نمایش فیلم «محمد(ص)» تجهیز می‌شود





۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن