تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816485426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات زن ناآشنا با جاده از دست راننده هوسران


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
دستبند، دستگیری، مجرم، زندان نجات زن ناآشنا با جاده از دست راننده هوسران

آدم ربایی در کرج؛
نجات زن ناآشنا با جاده از دست راننده هوسران
ساعتي با كرايه تاكسي تلفني، راهي پليس راه حصارك شدم اما راننده اشتباهي من را جاي ديگري پياده كرد. وقتي از رهگذران سؤال كردم گفتند اينجا پليس راه چهار باغ است.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جوان، مرد آدم‌رباي پرايد سوار كه زن جوان مسافري را در كرج ربوده بود، در حوالي چيتگر در دام پليس گرفتار شد.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مأموران كلانتري چيتگر هنگام گشت‌زني در بيابان‌هاي حوالي چيتگر متوجه درگيري زن و مردي كنار جاده شدند. زن جوان با ديدن مأموران پليس درخواست كمك كرد اما آن مرد خودش را به خودروي سواري پرايدش رساند و بعد از نشستن پشت فرمان از محل گريخت. مأموران پليس اما ثانيه‌هايي بعد راه را بر خودروي او بستند و آن مرد را بازداشت كردند.
زن جوان با طرح شكايت از مرد ناشناس به اتهام آدم‌ربايي و سرقت گفت: من مدير برگزاري يكي از نمايشگاه‌هاي بين‌المللي هستم و خانه‌ام در شهرستان تبريز است. چند روز قبل براي انجام كار اداري در رابطه با برگزاري نمايشگاهي به تهران آمدم.   روز قبل كارهاي اداري‌ام تمام شد و شب را مهمان يكي از بستگان نزديكم در شهرستان كرج بودم. قرار بود امروز عصر با اتوبوس كه بليت آن را از قبل رزرو كرده بوديم، همراه همكارانم به تبريز برگرديم. از آنجايي كه شب را در كرج بودم، قرار شد من در پليس راه حصارك سوار اتوبوس شوم.   وي ادامه داد: ساعتي با كرايه تاكسي تلفني، راهي پليس راه حصارك شدم اما راننده اشتباهي من را جاي ديگري پياده كرد. وقتي از رهگذران سؤال كردم گفتند اينجا پليس راه چهار باغ است.   بعد با دوستانم تماس گرفتم و آدرس محلي كه پياده شده بودم به آنها دادم اما دوستانم گفتند در پليس راه حصارك منتظر من هستند و بايد هر چه زودتر خودم را آنها برسانم. از آنجا كه تاكسي در آن محل نبود، سوار خودروي پرايد مسافربر شدم و بعد از دادن نشاني از راننده خواستم من را به مقصد برساند كه او هم قبول كرد.   دوستانم هر لحظه با من در تماس بودند و مي‌گفتند اگر دير برسم از اتوبوس باز مي‌مانم. به راننده پرايد گفتم كه اهل شهرستان تبريز هستم و آشنايي با كرج ندارم و راننده تاكسي تلفني مرا اشتباهي در اين مكان پياده كرده است. راننده هم به من اطمينان داد كه به سرعت مرا به دوستانم مي‌رساند.   دقايق به سرعت مي‌گذشت و دوستانم نيز هر لحظه با من در تماس بودند كه اتوبوس در حال حركت است. تلفن را به راننده دادم و وي به آنها گفت كه راه طولاني است اما هر چه زودتر مرا مي‌رساند تا اينكه متوجه شدم راننده به راه فرعي پيچيد كه به بيابان ختم مي‌شد.   وقتي به او اعتراض كردم، چاقويي به پهلويم گذاشت و تهديد كرد حركتي نكنم. خيلي ترسيده بودم و با التماس از او خواستم هر چه پول دارم، بردارد و مرا به دوستانم برساند، اما فايده‌اي نداشت تا اينكه در مكان خلوتي خودرو را نگه داشت و مرا با زور از خودرو به بيرون كشاند. وقتي ديدم التماس و گريه فايده‌اي ندارد با او درگير شدم كه خوشبختانه خودروي گشت پليس از دور ما را ديد و به طرف ما آمد و من درخواست كمك كردم. پس از اين مرد آدم رباي خشن قصد فرار داشت كه مأموران او را بازداشت كردند.
متهم ابتدا در بازجويي‌ها جرم خود را انكار كرد و مدعي شد راه را اشتباه آمده است و قصد آدم‌ربايي نداشته و شاكي از ترس با او درگير شده است اما وقتي مورد تحقيق تخصصي قرار گرفت به جرم خودش اعتراف كرد. وي گفت: وقتي ديدم اين زن مسافر است و جايي را نمي‌شناسد، تصميم گرفتم اموالش را سرقت كنم. به همين خاطر نقشه را طراحي كردم و او را به جاده فرعي بردم كه مأموران پليس از راه رسيدند و دستگير شدم. متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي پايتخت در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.   2009



۰۴/۰۶/۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن