تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816406974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظاهری: ذوب آهن شانس اول قهرمانی است/ از حرکت های بوفون انرژی می گیرم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مظاهری: ذوب آهن شانس اول قهرمانی است/ از حرکت های بوفون انرژی می گیرم ورزش > لیگ برتر - دروازه بان ذوب آهن می گوید قبل از هر بازی کلیپ های بوفون را نگاه می کند.

خبرورزشی نوشت:  رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن بدون ‌شک یکی از بهترین گلرهای لیگ در فصل جاری بوده است. او که در بازی با استقلال و پرسپولیس نمایش خوبی داشت، در مورد شرایط ذوب‌آهن، درخشش خودش و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد. به نظر مي‌رسد با دو برد پياپي مقابل استقلال و پرسپوليس به آرامش رسيده‌ايد؟
تيم ما خوب فوتبال بازي مي‌كند. در بازي مقابل ملوان حق ما باخت نبود و پنالتي هم كه به سود حريف گرفته شد، درست نبود. در بازي با سپاهان هم مي‌توانستيم امتياز بگيريم و فكر مي‌كنم روي گلي كه خورديم كمي مقصر بودم. خوشبختانه در بازي با استقلال به ليگ برگشتيم و اين درحالي است كه خيلي‌ها مي‌خواستند بگويند كه ذوب‌آهن نمي‌تواند در هفته‌هاي ابتدايي نتيجه بگيرد. برد مقابل پرسپوليس هم شرايط ما را بهتر كرد. البته اميدوارم در آينده حسرت دو باخت ابتدايي را نخوريم. برخي معتقدند در چهار هفته گذشته بهترين دروازه‌بان ليگ بوده‌اي. نظر خودت چيست؟
آنهايي كه از من تعريف مي‌كنند لطف دارند. شايد بعضي‌ها در مورد درخشش بازيكنان چنين نظري داشته باشند كه همه چيز تصادفي و در حد جرقه است. من پارسال روزهاي خوبي در ذوب‌آهن داشتم، ولي هدفم اين است كه روز به روز بهتر شوم. حتي من اضافه تمرين مي‌كنم تا هميشه شرايطي بهتر داشته باشم، چون نمي‌خواهم بعضي‌ها بگويند كه درخشش مظاهري فقط در حد يك جرقه است. من مي‌خواهم بهتر از اين باشم. به نظر تو ذوب‌آهن چقدر براي قهرماني شانس دارد؟
نظر شخصي من اين است كه ذوب‌آهن شانس اول قهرماني است. اين را به‌خاطر پتانسيل تيم خودمان مي‌گويم. سقف آرزوهايت در ذوب‌آهن چيست؟
شايد تا همين دو سال پيش سقف آرزوهايم كوتاه بود، ولي حرف‌هاي همسرم روي من تأثير گذاشت. حالا آرزوهاي بزرگي دارم و واقعاً يكي از هدف‌هاي مهمم اين است كه در اروپا بازي كنم. شايد كار سختي باشد، ولي سخت تلاش مي‌كنم تا به اين هدفم برسم. الگوي تو در بين دروازه‌بان‌هاي خارجي كدام بازيكن است؟
من بوفون را دوست دارم. من هميشه فيلم عكس‌العمل‌هاي ديدني بوفون را مي‌بينم و اين موضوع خيلي به عملكردم در بازي‌ها كمك مي‌كند. من قبل از هر بازي قسمتي از كليپ‌هاي بوفون و واكنش‌هاي فوق‌‌العاده او را مي‌بينم و واقعاً انرژي مي‌گيرم همچنين بعضي از كليپ‌هاي بازي اين دروازه‌بان را در موبايلم نگه‌داشتم و به‌صورت مداوم آنها را تماشا مي‌كنم. كار كردن با يحيي گل‌محمدي چطور است؟
واقعاً لذت‌بخش است. آنها مسير زندگي مرا عوض كردند. وقتي يحيي گل‌محمدي به ذوب‌آهن آمد، طبيعي بود كه در ابتدا نظر قاطعي براي بازي دادن من نداشته باشد اما رفته‌رفته شرايط تغيير كرد. آنها پشت من ايستادند و اگر اين اتفاق نمي‌افتاد رفته‌رفته كنار مي‌رفتم. اميدوارم كه هميشه بتوانم براي ذوب‌آهن بازيكن تأثيرگذاري باشم.   256 41

کلید واژه ها: باشگاه ذوب آهن -




سه شنبه 3 شهریور 1394 - 17:47:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن