تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798450920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت: درآمدهای نفتی تقلیل یافته است/ نتوانستیم در کشور ارزانی بیاوریم اما جلوی رشد قیمت‌ها را گرفتیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نوبخت: درآمدهای نفتی تقلیل یافته است/ نتوانستیم در کشور ارزانی بیاوریم اما جلوی رشد قیمت‌ها را گرفتیم
سخنگوی دولت گفت: بر اساس گزارشی که رسماً خزانه‌داری کل کشور تا 25 مرداد ماه منتشر کرد میزان دریافتی‌هایمان نسبت به سال گذشته یعنی 25 مرداد سال 93، 101 درصد است که یک درصد درآمدها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
آفتاب :

"محمدباقر نوبخت" سخنگوی دولت در برنامه نگاه یک با اشاره به مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم گفت: برای هر نوع اصلاح و بهبود امور نیاز به برنامه داریم.

وی افزود: برنامه‌های ما میان مدت و 5 ساله است که برای اجرای آن در مقاطع یک ساله در چارچوب لوایح بودجه تصویب می‌کنیم و پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: از اول شهریور 91 که دولت یازدهم کارش را آغاز کرد، در این زمان بودجه سال 92 در موعد مقرر به مجلس ارائه نشد و بودجه در تیر ماه آن سال تصویب شد.

نوبخت گفت: ما در آن زمان با پیش بینی پیش از قابل تحقق روبرو شدیم؛ به همین خاطر در 18 شهریور آن سال از مجلس خواستیم تا بودجه ارائه شده را اصلاح کند.

معاون رئیس جمهور با بیان این که ما از ابزار بودجه برای خروج از رکورد استفاده می‌کنیم گفت: طبق آخرین نرخ تورم که دیشب اعلام شد، نرخ تورم‌مان به 13.8 درصد تقلیل پیدا کرده و نرخ تورم نقطه به نقطه مرداد ماه امسال نیز نسبت به سال گذشته به 11.5 درصد رسیده و ما به سمت تورم یک رقمی پیش می‌رویم.

وی افزود: ما در تلاشیم تا بودجه سال آتی را تا قبل از 15 آذر به مجلس ارائه دهیم و در مورد برنامه میان‌مدت که امسال سال پایانی‌اش است درصدد تهیه آن هستیم تا قبل از شهریور ماه به مجلس ارائه دهیم و همچنین سعی می‌کنیم برنامه ششم را نیز به موقع ارائه دهیم.

سخنگوی دولت اظهار داشت: با وجود دستیابی به یک توافق افتخارآمیز برای انرژی هسته‌ای و دست یافتن به آن توافق که منجر به لغو تحریم‌ها خواهد شد، هنوز در شرایط تحریم هستیم.

وی ادامه داد: امیدمان این است که با اجرایی شدن برجام تحریم را پشت سر بگذاریم. ما همچنان در تحریم هستیم و قیمت نفت به کمترین مقدار در سال‌های گذشته رسیده و درآمدهای نفتی تقلیل یافته است.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: جامعه انتظار دارد که شرایط بعد از تحریم را احساس کند که این حق مردم و وظیفه دولت است که این کار را انجام دهد.

نوبخت با بیان این که منابع ما سه قسم است، گفت: یک بخش از منابع درآمدها و مالیات‌ها و حقوق گمرکی هستند که در برابر درآمدها ما هزینه ها را داریم.

سخنگوی دولت ادامه داد: بخش دیگر درآمدها چون از محل فروش نفت به دست می‌آید، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای است که در برابر این چیزی به عنوان تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مانند طرح ‌های عمرانی را داریم.

وی تصریح کرد: عامل سوم درآمدی ما اوراق مشارکت یا سهامی است که عرضه می‌کنیم. عمدتاً ما در هر سه رقم درآمدهایمان با تقلیل مواجه هستیم.

وی با بیان این که درآمدهای نفتی و مالیاتی ما نسبت به چیزی که پیش بینی شده کمتر است، گفت: این عامل می‌تواند منجر به کسری بودجه شود به همین دلیل برای تأمین کسری‌مان می‌توانیم از بانک مرکزی استقراض کنیم که البته ما این کار را به علت جلوگیری از بالا رفتن تورم بر خود حرام کرده‌ایم.

نوبخت اضافه کرد: گرچه ما نتوانستیم در کشور ارزانی بیاوریم ولی توانستیم جلوی رشد قیمت‌ها را بگیریم.

سخنگوی دولت گفت: بر اساس گزارشی که رسماً خزانه‌داری کل کشور تا 25 مرداد ماه منتشر کرد میزان دریافتی‌هایمان نسبت به سال گذشته یعنی 25 مرداد سال 93، 101 درصد است که یک درصد درآمدها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان این که سازمان برنامه بودجه قانون 17 ماده‌ای را برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به تمامی سازمان‌ها اعلام شده بود، گفت: با این کار توانستیم هزینه‌های جاری را تا حدودی تقلیل دهیم.

وی ادامه داد: برای این که سیاست خروج از رکود را ادامه دهیم تلاش کردیم هزینه‌ها را کاهش دهیم که با این کار رشد اقتصادی داشتیم.

وی یکی از عوامل کنترل تورم را صرفه‌جویی در دستگاه‌ها اعلام کرد و گفت: تلاش ما این بود که بیشتر به طرح‌های عمرانی بپردازیم.

ادامه دارد..



تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن