تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806314901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز امامزادگان اولویت کاری اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حجت الاسلام علی مصائبی : تجهیز امامزادگان اولویت کاری اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی است خبرگزاری پانا:مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: اولویت کاری امسال اوقاف و امور خیریه استان، تجهیز و تکمیل امامزادگان و بقاع متبرکه به امکانات مورد نیاز است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور ساعت 09:30

خبرگزاری پانا+تجهیز امامزادگان اولویت کاری اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام علی مصائبی در بازدید از امامزادگان سیدکمال الدین و سیدجمال الدین در هشترود افزود: این اقدام در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان و جذب جوانان و علاقه مندان به اماکن مذهبی انجام می شود. وی اظهار کرد: دشمن قصد دارد با برنامه ریزی و هجمه های فرهنگی، جامعه را از مسیر خود دور کند بنابراین کار مسوولان فرهنگی برای مقابله با هجمه های دشمنان بسیار خطیر است. مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: بقاع متبرکه باید به مکانی برای انجام فعالیت های فرهنگی تبدیل شود تا مردم و به ویژه جوانان با حضور در این مکان ها از توطئه های دشمنان مصون بمانند. حجت الاسلام مصائبی، با بیان اینکه کل اعتبارهای مساجد استان در سال جاری 10 میلیارد ریال است، ادامه داد: طبق مصوبات مجلس، مساجد دولتی نبوده و فقط دولت وظیفه ساماندهی و نظارت بر امور مساجد و اوقاف را دارد. وی گفت: با مساعدت و همکاری شهرداری و شورای اسلامی هشترود و با تملک خانه های اطراف این امامزاده، این مکان به منطقه گردشگری مذهبی تبدیل می شود. حجت الاسلام مصائبی، از راه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در هشترود طی 15 روز آینده خبر داد و افزود: اگر فرمانداری مکان مناسبی را در اختیار این اداره قرار دهد و این مکان را تجهیز کند، نمایندگی این اداره در این شهرستان ایجاد می شود.  دشمن قصد ایجاد فاصله بین مردم و مساجد و علما دارد مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: دشمن قصد دارد با هجمه های فرهنگی، مردم را از مساجد و علما دور کند. حجت الاسلام علی مصائبی، شامگاه جمعه به مناسبت روز جهانی مساجد در جمع مردم، علما، هیات امنای مساجد شهرستان هشترود در مسجد جامع این شهر افزود: دشمنان قبول نمی کنند که حکومت دینی اکنون به بزرگترین حکومت های دنیا تبدیل شده و سایر حکومت ها را به زانو درآورده است. وی اظهار کرد: جوانان و مردم باید با توجه به حرکات دشمنان بدانند که تبلیغات دشمنان بیهوده نبوده و آن ها قصد دوری جوانان از مساجد و نمازهای جمعه را دارند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: ابهت طاغوت و ابرقدرت های شرق و غرب و یک جانبه گری های آنان بدست مردم مسلمان و حضور گسترده در صفوف نماز در مساجد شکسته شده است. حجت الاسلام مصائبی، ادامه داد: قرار گرفتن زیر پرچم الهی و اسلام، نعمت بزرگی است و ائمه اطهار(ع) نیز بدنبال رهایی بشریت از زیر یوغ و ستم طاغوت بودند. وی گفت: مساجد و امامزاده ها، مکان هایی است که گروه های تروریستی داعش از آن ضربه می بینند بنابراین نسبت به تخریب آن ها اقدام می کنند. حجت الاسلام مصائبی، یادآوری کرد: آن ها به خوبی می دانند که اگر این آثار حفظ، تجهیز و توسعه یابد، شیعه قدرتمند می شود. وی، از آمریکا به عنوان مجسمه شیطان بزرگ یاد کرد و گفت: این کشور برای همیشه شیطان بزرگ و دشمن اول ماست.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن