تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819715909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات دهم با صندوق های رای شفاف برگزار می شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتخابات دهم با صندوق های رای شفاف برگزار می شود
کد خبر: ۵۲۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ - 21 August 2015


وزیر کشور با اشاره به فعالیت های این وزارتخانه جهت شفاف سازی انتخابات، گفت: کارشناسان وزارت کشور و شورای نگهبان به دنبال برگزاری انتخابات مجلس دهم به روش الکترونیکی و با استفاده از صندوق های رأی شفاف هستند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص روندی که از سوی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات شفاف پیگیری می شود، گفت: با شورای نگهبان به این توافق رسیدیم که برای برگزاری انتخابات از صندوق هایی استفاده شود که شفاف است.

وی در ادامه با بیان اینکه صندوق های شفاف به گونه ای خواهد بود که محتوای برگه های آرا از بیرون آن دیده نشود، عنوان کرد: از این صندوق ها در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی استفاده خواهد شد.

رحمانی فضلی همچنین تصریح کرد: در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی در انتخابات مجلس دهم نیز با شورای نگهبان به توافق رسیده ایم.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان وزارت کشور با همکاری کارشناسان شورای نگهبان گام به گام الکترونیکی شدن انتخابات را پیش می برند و بعد از توافق در هر مرحله به مرحله بعد می روند که امیدواریم این امر هر چه سریع تر برای برگزاری انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی تکمیل شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن