تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815674016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از طرح موضوع اختلاس 8 هزار ميلياردي پسر شهردار تا انگ برخورد گاز انبري با دانشجويان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱ب.ظ)
حاشيه‌نگاري خبرنگار موج از يک جلسه هم‌انديشي؛ از طرح موضوع اختلاس 8 هزار ميلياردي پسر شهردار تا انگ برخورد گاز انبري با دانشجويان موج - تغيير رويکرد شهردار تهران از سال 84 تاکنون، مطالب کذب منتشرشده در رابطه با الياس قاليباف و نحوه ارتباط با دانشجويان از جمله مهم‌ترين حواشي مطرح‌شده در نشست هم‌انديشي شهردار تهران با اصحاب رسانه بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، نشست هم‌انديشي خبرنگاران حوزه شهري با محمدباقر قاليباف، شهردار تهران، حواشي جالبي را در پي داشت که در ذيل مي‌آيد.

• بيشترين انتقادات وارده از سوي خبرنگاران به شهردار تهران در خصوص تغيير رويکرد شهردار و ارتباط نه‌چندان مطلوب وي با اصحاب رسانه بود. قاليباف در اين رابطه تصريح کرد: رقباي سياسي و آن‌هايي که در مسند سياست هستند، تا سال 84 من را به‌عنوان رقيب جدي خود نمي‌ديدند اما از سال 84، شرايط تغيير پيدا کرد. فرق عمده من با برخي از مسوولان اين است که نمي‌توانم کارنکرده را گزارش دهم.
نمي‌توانم تا زماني که يک پروژه افتتاح نشده بارها قول کلنگ زني آن را در رسانه‌ها مطرح کنم و به هر ترتيب در مصاحبه‌هاي مختلف حضور پيدا کنم.

• شهردار تهران در اين نشست هم‌انديشي مدعي شد که افرادي براي جلوگيري نشدن از تخلف‌هاي صورت گرفته‌شده در مجتمع تجاري علاءالدين به وي توصيه‌هايي را کرده‌اند. قاليباف در اين خصوص گفت: نه مسوولان سازمان بازرسي و نه اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران براي جلوگيري از تخلف‌هاي صورت گرفته‌ شده در مجتمع تجاري علاءالدين پاي‌کار نبودند و من شخصاً اين موضوع را 18 ماه مورد پيگيري قراردادم اما با اجراي حکم اوليه، عده‌اي از افراد خواستند که در اين پرونده نامي از خودشان برده شود. اکنون به آن‌ها مي‌گويم که اگر مي‌توانند در شرايطي که حکم تخريب طبقه هفتم اين مجتمع تجاري نيز صادر شده، بروند و اين حکم را اجرايي کنند.

• يکي از موضوعات مطرح‌ شده در اين نشست، اقدامات صورت گرفته‌ شده از سوي شهرداري تهران براي خانواده مرحوم چراغي - فردي که در 23 مرداد سال گذشته توسط مأموران پيماني شهرداري به قتل رسيد - بود. شهردار تهران در اين رابطه گفت: ازنظر حقوقي، شهرداري مسووليت مستقيمي در رابطه با خانواده اين مرحوم نداشت اما به لحاظ انساني مشکلات اين خانواده را از ابتدا پيگيري کرده‌ايم. بايد بگويم خانه‌اي براي بازماندگان اين مرحوم از سوي شهرداري در نظر گرفته‌ شده اما به دليل برخي از مشکلات اکنون اين خانه به خانواده مرحوم چراغي تحويل داده نشده است.

• شهردار تهران همچنين در ادامه اين نشست با اشاره به مشکلات پيش‌ آمده براي مأموران شهرداري در حين انجام فعاليت گفت: از ابتداي سال تاکنون، 9 نفر از مأموران شهرداري براي اجراي اقداماتي ازجمله جلوگيري از سد معبرها، دچار قطع عضو شده‌اند. ما در شهرداري تهران هيچ‌گاه به دنبال اين نبوده‌ايم که بخواهيم با افراد کم برخوردار و مثلاً زناني که براي گذران مخارج زندگي، دست‌فروشي مي‌کنند مقابله کنيم اما در شهر موارد مختلفي نظير اجاره يک متر از معابر به مبلغ 90 هزار تومان در روز به افراد ديده مي‌شود که مي‌خواهيم با اين مسائل برخورد کنيم.

• قاليباف همچنين موضوعاتي را در رابطه با مخالفان سياسي خود مطرح کرد. وي دراين‌باره خاطرنشان کرد: رقباي سياسي که من از ابتداي سال 84 تاکنون داشته‌ام، همواره موضوعاتي را براي تخريب من مطرح کرده‌اند. چه کسي مي‌تواند بگويد که من در زمان حضورم در نيروي انتظامي با دانشجويان مشکل داشته‌ام؟ در شرايطي که من شخصاً بسياري از مشکلات دانشجويان در يک مقطع زماني را حل کرده ام. زماني که با لباس نظامي در دانشگاه حاضر شدم، دانشجويان استقبال خوبي را از من داشتند اما عده اي به من انگ برخورد گاز انبري با دانشجويان را زدند.
• وي همچنين با انتقاد از موضوعات مطرح‌شده در رابطه با اختلاس الياس قاليباف گفت: به دليل برخي مشکلاتي که با شخص من وجود داشت، عده‌اي در رسانه هاي خود اعلام کردند که فرزند من 8 هزار ميليارد تومان اختلاس کرده و از کشور متواري شده است.
• در پايان اين جلسه خبرنگار حوزه شهري ضمن گرفتن عکس يادگاري با شهردار تهران تولد وي که دو روز آينده خواهد بود را تبريک گفتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن