تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب رتبه اول و سوم براي نشريه بانک صعنت و معدن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۸ق.ظ)
در دهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي اعلام شد: کسب رتبه اول و سوم براي نشريه بانک صعنت و معدن موج - در دهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي، دو رتبه نخست و سومي به نشريه ماهنامه بانک صنعت و معدن اختصاص يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين جشنواره که به همت انجمن متخصصان روابط عمومي در سالن مرکزي نمايشگاه بين المللي برگزار شد، ماهنامه بانک صنعت معدن از سوي هيأت داوران در بخش ويژه نامه حائز رتبه نخست ملي و در بخش مصاحبه حائز رتبه سوم ملي برگزيده شد.
اين گزارش حاکيست دراين جشنواره تخصصي؛ انتشارات بيش از 130 روابط عمومي دستگاه هاي دولتي و سازمان هاي تابعه مورد بررسي قرار گرفت که در نتيجه در راي هيأت داوران مقام هاي اعلام شده نصيب نشريه بانک صنعت و معدن شد و لوح تقدير و تنديس اين جشنواره به داريوش سهرابي مدير مسوول و فرهاد خادمي سردبير نشريه اهدا شد.
بنا بر اين گزارش در ابتداي مراسم باقريان رئيس انجمن متخصصان روابط عمومي، محرابي مدير کل مطبوعات و رسانه هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، استاد متولي پيشکسوت روابط عمومي و خجسته رئيس کميسيون شوراهاي مجلس شوراي اسلامي به ايراد سخناني پيرامون نقش روابط عمومي و انتشارات آن ها در تبيين وظايف ملي آن ها پرداختند.
گفتني است در بخش ويژه نامه، انطباق کلي نمونه فعاليت با اهداف سازمان، ميزان اطلاع‌رساني از فعاليت‌هاي سازمان، ميزان ارتباط با مناسبت انتشار، رعايت قواعد نگارش و خلاقيت و برجستگي در کار به عنوان محورهاي انتخاب اثر برتر مورد توجه داوران قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن