تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر در اجرای طرح تحول سلامت در برنامه ششم توسعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اجرای طرح تحول سلامت با حضور وزیر بهداشت در مجلس بررسی شد؛ تغییر در اجرای طرح تحول سلامت در برنامه ششم توسعه خبرگزاری پانا: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی طرح تحول سلامت با حضور وزیر بهداشت در این کمیسیون خبر داد و گفت: نحوه اجرای طرح تحول سلامت در برنامه ششم توسعه تغییر می کند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد ساعت 09:04

خبرگزاری پانا+

محمدحسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت توسط وزارت بهداشت اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در اجرای این طرح وجود دارد، همکاری نکردن بیمه های درمانی است که ادامه طرح را با نگرانی روبرو می کند، لذا در نظر داریم ابعاد مختلف عملکردهای صندوق های بیمه ای را در طرح تحول سلامت مورد بررسی قرار دادیم.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: همچنین نحوه تعیین تعرفه های پزشکی، چگونگی اجرای تعرفه خدمات پرستاری و نحوه خرید خدمت سازمان تأمین اجتماعی از وزارت بهداشت را مورد بحث و بررسی قرار گرفت چرا که معتقدیم علی رغم وجود قانون برای اجرای طرح تجمیع بیمه ها اما متاسفانه در اجرای آن با مشکل مواجه هستیم.
وی با اشاره به ضرورت تعامل میان وزارت خانه های رفاه و بهداشت گفت: تعامل و همکاری بین این دو وزارتخانه در اجرای طرح تحول سلامت نیز مورد ارزیابی قرار گرفت؛ البته در نظر داریم درباره نحوه موفقیت طرح تحول سلامت در برنامه ششم توسعه نیز راهکارهایی را ارائه دهیم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه اجرای طرح تحول سلامت با مشکلاتی روبروست، گفت: اعضای کمیسیون بهداشت موافق اجرای طرح تحول سلامت هستند اما در صورتی که ضعف های طرح برطرف شود و این مساله تنها با کمک دولت در بخش اعطای سرانه بیمه ای و پرداخت حقوق بیمه ها محقق می شود.
قربانی همچنین درباره تغییر و تحولات طرح تحول سلامت در برنامه ششم توسعه نیز یادآور شد: یکی از مسایلی که مد نظر ما قرار دارد، تاکید به حوزه بهداشت در طرح تحول سلامت است که باید در برنامه ششم توسعه به آن توجه جدی شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن