تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812909241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت اختصاص ردیف بودجه مستقل برای خانه سینما/ ارشاد لایحه حمایت از هنرمندان بیمار را به مجلس بیاورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه انتظار می رود وزارت ارشاد طرح جامع و کاملی را در قالب لایحه بودجه سال آینده در زمینه حمایت از هنرمندان بیمار به مجلس ارائه دهد، گفت: از آنجا که خانه سینما اقدام به حمایت از بیماران صعب العلاج کرده، لازم است نگاه جدیدی به بودجه سال آینده این صنف سینمایی کرد و برای آن ردیف بودجه قائل شد.
سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره حمایت از هنرمندانی که از بیماری های خاص و صعب العلاج رنج می برند، گفت: وزارت ارشاد باید برای آنکه بتواند این موضوع را به سامان برساند می تواند در بودجه پیشنهادی خود به مجلس، اعتبارات مربوط به حمایت از هنرمندان بیمار را پیش بینی کند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام خانه سینما مبنی بر اعلام آمادگی برای حمایت از هنرمندان بیمار، گفت: اعتبارات خانه سینما بسیار پایین است اما آن ها وارد این میدان شده اند و بنابراین لازم است نگاه جدیدی به بودجه سال آینده این دستگاه کرد و برای آن ردیف بودجه قائل شد.
شجاعی تاکید کرد: انتظار می رود وزرات ارشاد طرح جامع و کاملی را در قالب لایحه بودجه سال آینده در این زمینه به مجلس ارائه دهند و به یقین مورد حمایت مجلس هم قرار خواهد گرفت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: بیمه درمانی در کشور باید همگانی شود چراکه به طور مقطعی، بر بیمه هنرمندان و یا پرستاران و کارگران مانور دادن، مشکلی را حل نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، خانه سینما جهت بهبود حال ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

سه شنبه ، ۲۷مرداد۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن