تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817141760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خندوانه یا دیوانه خانه!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خندوانه یا دیوانه خانه!
«خندوانه» با مقداری تاخیر به یاد خبرنگاران افتاد و با حضور دبیر انجمن نانو فضای شاد خود را تا حدودی حفظ کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با وجود اینکه چند روز از روز خبرنگار گذشته بود شب گذشته شادی برنامه «خندوانه» به خبرنگاران خوش اخلاق و باحالی که متلک نمی اندازند و خانواده‌های آن‌ها تقدیم شد و بعد حرف‌های این مجری راجع به کمپین قطره قطره بایرام که نیما نقش آن را ایفا می‌کند با سرو صدا وارد شد و بحثی بین آن‌ها به خاطر چاهی که بایرام برای رسیدن به آب در استودیو کنده بود، در گرفت. 


در قسمتی از آن گفتمان بایرام خطاب به رامبد گفت: آقای جوان یکم دموکراسی داشته باشید و جوان پاسخ داد: منظورت همین دموکراسی است که اینجا را به دیوانه خانه تبدیل کردی؟! 


پس از پخش آیتمی رامبد جوان بیان کرد:همه ما در زندگی‌مان نقاشی کشیده‌ایم و یکی از چیز‌هایی که مطمئنأ همه می‌کشیدند ولی با هم متفاوت بودند، خانه است چون آن نقاشی در واقع تخیل هر کسی از خوشبختی و حالی که در خانه وجود داشت بود.


او ادامه داد: مهمان امشب ما آدم مهمی است که رویاهایش را نقاشی می‌کرده و بعد آن‌ها را به واقعیت تبدیل کرده است.


ما هم به چین چیزی صادر می کنیم!


وی سپس از دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد نانو دعوت به ورود کرد و بعد از یک سلام و احوالپرسی او را بین تماشاگران نشاند و شعر چیکو چیکو را خواندند و بعد به عنوان اولین سوال جوان گفت که من الان یک پسربچه 5 ساله‌ام، حالا می توانید به من بگید که نانو چیست؟ و بعد از توضیحات دکتر به سراغ ادامه گفتگو رفتند که در آن دکتر افزود: الان حدود 300 قلم محصول نانو در کشور داریم که بعضی از آن‌ها را به کشورهای دیگر مثل چین صادر می کنیم.


در همین بین جوان با تعجب و خوشحالی گفت: وای خداروشکر، ما داریم به چین محصولی صادر می‌کنیم و توانستیم یک گل به آن‌ها بزنیم!


نباید ایران را به نام نفت بشناسند
این مسئول همچنین با اشاره به داروی بیماران سرطانی که در بدن یک راست سراغ تومور  می‌رود اظهار داشت که اوایل این دارو با قیمت700 دلار از آمریکا وارد می‌شد ولی در حال حاضر خود ما آن را تولید و با قیمت 40 هزار تومان با دفترچه بیمه عرضه می کنیم.


وی در بخش دیگر حرف‌هایش افزود: برای ما بد است که ایران را فقط با نام نفتش بشناسند، بلکه باید کشور ما با تکنولوژی و نانو مطرح شود والبته امروزه تا حدودی این اتفاق در بعضی نقاط افتاده است.


پس از گپی با دختر این دکتر و صحبت از زمینه هایی که در کشور، نانو به آن ها ورود کرده است قرار شد برای شاد کردن دل چند نفر در بیرون از استودیو به خاطر علاقه ای که این دکتر به امید بخشی و نمایان کردن قابلیت ها دارد کارگاهی برگزار شود و او در آن صحبت و کمک کند.


پس از تقدیم لوح یادبود برنامه و رفتن دکتر سرکار، جوان قبل از دعوت کمدین مهرداد ضیایی ،بازیگر و هنرمندی که علاوه بر تلویزیون و سینما در تئاتر مهارت خاصی دارد را بین حاضران آورد و بعد رضا شفیعی جم در بخش ایستاده با طنز حضور یافت.


یاد کردن رفتگان با خاطرات شیرین
شفیعی جم خاطره ای از گروه دو نفره ی نمایشی که با دوستش برای امرارمعاش درست کرده بودند تعریف کرد و گفت که در آن نقش مبارک را به صورت همان عروسک خیمه شب بازی ایفا می کرده، و بعد هم از مشکلاتی که برای خوابیدن در کنار این دوست که به گفته وی چاق بوده است گفت و بین کرد که از بس منع چاقی و خروپف های او را می کردم ،خودم از مدتی شروع به تپل شدن کردم و خروپف های وحشتناکی هم دارم.


در ادامه نیز از آن دوستش که در خاطرات قبلیش از صاف و آرام خوابیدنش تعریف کرده بود،یاد کرد و گفت: او الان دیگر کنار من نیست و فوت کرده است،به همین دلیل من آن خاطرات را از او گفتم تا یاد بگیریم وقتی عزیزی دیگر در بینمان نیست فقط نشینیم دور هم مثلأ اشک بریزیم،بلکه می توانیم از خاطرات شیرین آن فرد تعریف کنیم.


وقتی که رضا رفت بایرام باز آمد و پس از بحث طنز آمیزی دوباره فردی که می گفت با نیما کار دارد حاضر شد و رامبد را بررسی کردو اینبار علت این بررسی را صدور ورزشکار به خارج اعلام کرد؛ پس از آن هم جوان ضمن آرزوی سلامتی و شادابی برنامه را خاتمه داد.


گزارش از فاطمه شهدوست 




انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

خاطره بازی با آزادگان آزاد در خندوانه
اضافه وزن 34کیلویی آقای گل جهان
خوابی که برای اکبر عبدی آرزو شده بود
«بهبود فریبا» ناجی یک محیط‌‌بان شد
ناتاشا مهمان «خندوانه» شد
درد دل نارنجی‌ها در «خندوانه»
لایک‌هایی که اسطوره‌های مجازی می‌سازند
علاقه رامبد جوان به ماست و ماست‌بندی!
دست نوازش «خندوانه» بر سر تالاب انزلی





۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن