تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815713402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد هفته : ماوس و کیبورد


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: سری مقالات پیشنهاد هفته که به صورت هفتگی از رسانه پردیس گیم منتشر می شود، قصد دارد کالا های مرتبط با گیمینگ را برای بحث و گفت و گو در اختیار مخاطبین قرار دهد. هر هفته یک الی دو کالا به عنوان پیشنهاد هفته پردیس گیم در سایت قرار داده می شود و کاربران عزیز می توانند به بحث و گفت و گو در مورد کالای ذکر شده پرداخته و همچنین کالای مورد نظر خود را با ما به اشتراک بگذارند. قطعا هدف از این کار آشنایی کاربران با تجربیات یک دیگر در این زمینه است و می توانید آن ها را با ما نیز در میان بگذارید. در هفته اول یک ماوس و کیبورد گیمینگ را به شما پیشنهاد می دهیم که از بازخورد و عملکرد بالایی در بین مخاطبین روبرو بوده است. یک ماوس خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ قطعا خوش دستی مهم ترین فاکتور برای استفاده کنندگان است. حال اگر بحث بازی کردن را به وسط بیاوریم فاکتور های دیگری نظیر خوش دست بودن و DPI نیز باید رعایت شود. اگر راست دست هستید باید ماوس انتخاب کنید که برای شما راحت باشد و قشنگ در دستان شما جای شود به راحتی به توانید کلیک کنید. حال اگر این ماوس از دکمه های جانبی نیز بهره ببرد کار شما را در بازی های شوتر و یا DOTA 2  خیلی راحت تر می کند و عکس العمل شما سریع تر می شود. حال یک کیبورد خوب چ ویژگی هایی دارد؟ علاوه بر خوش دستی، نوع چیدمان دکمه ها و اندازه کیبورد باید متناسب با یکدیگر باشند. زیرا در بازی کردن مخصوصا بازی های MMO استفاده به موقعع از دکمه ها حرف اول را می زند. از این رو اگر یک پارچگی و همانگی بین دست شما و محل کلید ها باشد به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. Razer Naga 2014 نسخه اصلی ماوس ناگا به‌ عنوان پرفروش‌ترین ماوس برای انجام بازی‌های چند-نفره یا MMO شناخته می‌شود، بنابراین کمپانی ریزر تصمیم به ساخت دوباره این ماوس گرفت و سعی کرده تا در نسخه ۲۰۱۴ آن را باز هم نسبت به قبل بهتر سازد. نسخه جدید ناگا از لحاظ ظاهری نسبت به ناگا ۲۰۱۲ مقداری متفاوت است. کمپانی بازنگری‌هایی را در بدنه ناگای جدید اعمال کرده تا افراد مختلف با اندازه‌های متفاوت دست‌شان و شیوه‌های گوناگون در دست گرفتن ماوس، به توانند با راحتی بیشتری از این محصول استفاده کنند. این تفاوت علاوه بر بدنه در چیدمان ۱۲ کلید کناری که در کنار انگشت شست هستند هم دیده می‌شود، این کلیدها در ماوس ناگا ۲۰۱۴ به صورت انجنادار طراحی شده‌اند و برخلاف ناگا ۲۰۱۲ در ردیف‌های خطی‌ قرار نگرفته‌اند. آن‌طور که ریزر می‌گوید، چیدمان جدید به کاربر این امکان می‌دهد تا کلیدها را آسان‌تر پیدا کند و راحت‌تر آن‌ها را بفشارد. چرخ اسکرول ناگا ۲۰۱۴ از نوع Tilt Wheel است و برخلاف چرخ‌های استفاده‌ شده در ناگا ۲۰۱۲، امکان جابجایی به طرفین را دارد. از این رو می‌توان گفت ناگا ۲۰۱۴ نسبت به مدل‌ قبلی عملا از ۲ کلید بیشتر بهره می‌برد. ناگا ۲۰۱۴ از حسگری لیزری با دقت ۸۲۰۰dpi بهره می‌برد و آن‌طور که کمپانی می‌گوید، با طراحی جدید بدنه و چیدمان متفاوت کلیدهای‌اش می‌تواند تجربه بهتری را برای مخاطبین  فراهم کند. این ماوس دارای ۱۲ کلید مکانیکی در کنار انگشت شست می‌باشد که شما می‌توانید عملکرد آنها را به دلخواه خود تنظیم نمایید. ناگا  2014 ماوسی بسیار بی‌صدا است و دارای سطحی فوق‌العاده نرم و صاف نیز می‌باشد. شاید ناگا ۲۰۱۴ بهترین ماوس برای بازی‌های MMO نباشد، ولی می‌توان گفت در حال حاضر یکی از بهترین ماوس‌های مخصوص بازی است.

  Logitech G105 Gaming Keyboard این که بر روی صفحه کلید نمایشگر داشته باشیم چیز جدید و جالبی به نظر می‌رسد. این نمایشگر روشن، شارپ و رنگارنگ می‌باشد و نیز رزولوشن مناسب 240 × 320 پیکسل را نیز ارایه می‌کند. لاجیتک نرم‌افزارهایی را برای آن طراحی کرده است.
کلیدها می‌توانند با سه رنگ نور پس زمینه‌ی آبی، سبز و بنفش روشن شوند که تنها با فشردن یک دکمه می‌توان این کار را انجام داد. اگر این رنگ‌ها را دوست ندارید می‌توانید رنگ‌های خود را بسازید. نکته‌ی جالب این جاست که شما نمی‌توانید بدون خاموش کردن نور پس زمینه‌ی صفحه کلید نمایشگر را خاموش کنید.  جدایی از این آن ها اگر در تاریکی بازی می کنید این روشنایی می تواند به کمک شما بیاید و همچنین نور آن مانع اذیت چشمان شما نمی شود.
این کیبورد دارای جک میکروفون و هدفون جداگانه و دکمه های قطع صدا است ،که​شما می توانید هر هدست آنالوگ با استفاده از خروجی 3.5 میلیمتری به عنوان یک دستگاه صوتی USB برای برقراری ارتباط دیجیتال، استفاده کنید. لاجیتک سری دومی از کلیدهای 12تایی Function یا همان F را با نام G1 تا G12 بر روی این صفحه کلید تعبیه کرده است که در قسمت سمت چپ صفحه کلید قرار دارند. هر کدام از این کلیدها می‌توانند با سه دستور Macro (درشت دستور) برنامه‌ریزی شوند. بنابراین تنها با فشردن یک کلید می‌توان سیگنال مجتمع از فشردن تا 54 دکمه‌ی صفحه کلید را ارسال نمود. شما می‌توانید این دستورها را توسط CD نرم‌افزار همراه برای هر کلید G تعریف کنید.

در آخر لطفا دیدگاه خورد در ارتباط موارد بالا و همچنین پیشنهاد های خود را برای بهترین ماوس و کیبورد با ما در میان بگذارید.



1 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن