تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819518473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید بیش از80 تن گوشت شترمرغ در سال جاری دور از انتظار نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کارشناس مسئول طیور صنعتی و سایر ماکیان سازمان جهاد کشاورزی فارس : تولید بیش از80 تن گوشت شترمرغ در سال جاری دور از انتظار نیست خبرگزاری پانا:کارشناس مسئول طیور صنعتی و سایر ماکیان سازمان جهاد کشاورزی فارس ازتولید بیش از 80 تن گوشت شترمرغ در سال جاری خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد ساعت 10:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاریپانا، علی زارعی گفت: وسعت، تنوع آب و هوا و امکانات بالقوه از قبیل نیروی کار فراوان سبب شده اند تا استان فارس یکی از مناطق مستعد پرورش سایر ماکیان از جمله شترمرغ باشد .
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد 230 واحد پرورش شترمرغ به ظرفیت 6600 قطعه مولد و 85000 قطعه پرواری در کشور وجود دارد که بر اساس ظرفیت فوق ، سالانه بالغ بر 3950 تن گوشت تولید می شود .
زارعی "با بیان اینکه در حال حاضر 6 واحد پرورش شترمرغ به ظرفیت اسمی 450 قطعه مولد و 7480 قطعه پرواری بصورت مجازدر استان مشغول فعالیت می باشند؛ افزود: تعداد 10 واحد دیگر به ظرفیت 210 قطعه مولد و 6500 قطعه پرواری دارای پروانه تأسیس می باشند که پیشرفت فیزیکی از 30 تا 70 درصد دارند .
کارشناس مسئول طیور صنعتی و سایر ماکیان سازمان جهاد کشاورزی فارس، میزان تولید گوشت شترمرغ استان فارس در سال های 92 و 93 را به ترتیب 50 و60 تن عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود در سال جاری بالغ بر 80 تن گوشت و 3000 تخته پوست شترمرغ تولید گردد.
وی تصریح نمود : استان فارس از نظر بازار محصولات حاصل از پرورش شترمرغ نظیر فروش گوشت و پوست این پرنده در وضعیت بسیار مطلوبی در کشور قرار دارد که با ایجاد صنایع جانبی ، وضعیت بازار فروش محصولات این پرنده بهتر خواهد شد .
زارعی افزود: سیاست کلی در سال جاری ، حمایت از تولید زنجیره ای شتر مرغ ،ایجاد گله مولد ،کارخانه جوجه کشی ، گله پرواری ،کشتار گاه ، بسته بندی و ایجادکارخانه تهیه خوراک می باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن