تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819593610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانجام تجمیع صندوق بازنشستگان فولاد/وزیر کار پاسخگو باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛ سرانجام تجمیع صندوق بازنشستگان فولاد/وزیر کار پاسخگو باشد خبرگزاری پانا:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجمیع صندوق بازنشستگان فولاد منابع اعتباری ندارد، گفت: وزارت رفاه به عنوان متولی این حوزه باید به طور جدی پیگیر مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد باشد که در غیر این صورت وزیر باید در مجلس پاسخگوی نمایندگان باشد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد ساعت 08:23

خبرگزاری پانا+

عباس صلاحی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص تجمیع صندوق بازنشستگی صنعت فولاد گفت: موضوع تجمیع صندوق های بازنشستگی تأمین اجتماعی و صنعت فولاد طرح خوبی است که توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی مطرح شد اما عملیاتی شدن این موضوع با مشکل مواجه است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی با حجم زیادی از مشکلات در بخش صدوق بازنشستگی روبروست و بار زیادی از لحاظ تأمین اعتبارات بر آن فراهم است که این مساله موجب شده تا تجمیع صندوق بازنشستگی فولاد نیز با مشکل روبرو شود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه تجمیع صندوق بازنشستگی فولاد منابع اعتباری ندارد، گفت: تجمیع صندوق بازنشستگی فولاد نیازمند اعتبارات کافی است که این اعتبارات از سوی سازمان تأمین اجتماعی برآورد شده اما هنوز در اختیار ما قرار ندارد. از طرفی سازمان بازنشستگی کشور نیز برای پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان با سه هزار میلیارد تومان کسری اعتبار مواجه شده که این مشکل بازنشستگان را چندبرابر می کند.
صلاحی با بیان اینکه در حال حاضر مهم ترین مشکل بازنشستگان فولاد پرداخت حقوق آن هاست، تصریح کرد: بازنشستگان فولاد خواستار پرداخت مطالبات خود در بخش حقوق و مستمری شان هستند که وزارت رفاه باید در این زمینه پاسخگو باشد.
وی افزود: هیات دولت باید در حل مشکل صندوق بازنشستگان فولاد ورود کند تا مشکل این افراد حل شود، وزارت رفاه نیز که متولی این حوزه است باید به طور جدی پیگیر مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن