تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815033750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري طرح پايش کارآفريني ويژه دانش آموزان پايه هفتم و هشتم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳۰ب.ظ)
برگزاري طرح پايش کارآفريني ويژه دانش آموزان پايه هفتم و هشتم موج-معاون آموزش متوسطه وزير آموزش وپرورش با اشاره به استعدادسنجي دانش آموزان به منظور شناسايي استعدادهاي کارآفريني گفت: طرح پايش کارآفريني ويژه دانش آموزان پايه هفتم و هشتم برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي زرافشان درخصوص اقدامات معاونت آموزش متوسطه براي گسترش فرهنگ کار آفريني در بين دانش آموزان اظهار کرد: در وزارت آموزش و پرورش برنامه جامعه کارآفريني تهيه شده است.
وي افزود: در سياست‌هاي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري بر موضوع آموزش کارآفريني به دانش آموزان تاکيد شده همچنين گسترش فرهنگ کار آفريني از برنامه‌هاي وزير آموزش و پرورش است و در سند تحول بنيادين نيز بر ترويج اين فرهنگ تاکيد شده است بنابراين برنامه‌هايي را در اين زمينه طراحي کرديم.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت:برنامه جامعي در رابطه با گسترش فرهنگ کارآفريني در ميان دانش آموزان تدارک ديده‌ايم و آن را در شوراي معاونان وزارت آموزش و پرورش مطرح کرديم که اين برنامه در شوراي معاونان تأييد و تصويب شد همچنين توافق نامه اي را با دانشکده کارآفريني دانشگاه تهران که يک مرجع علمي بين المللي در ايران است، تنظيم کرديم.
زرافشان ادامه داد: دانشکده کارآفريني دانشگاه تهران نماينده مرکز پايش جهاني کار آفريني در ايران است و توافقنامه انجام شده در جهت گسترش فرهنگ کار آفريني است. دبيرخانه کار آفريني که در گذشته مخصوص شاخه کاردانش و در يکي از استان‌ها مستقر بود را به تهران منتقل کرديم و تمام دوره‌هاي تحصيلي و رشته‌ها را تحت پوشش اين دبيرخانه قرار داديم.
وي عنوان کرد: اين دبيرخانه هم اکنون به دانش آموزان دوره ابتدايي هم خدمات مي‌دهد چرا که در نظر داريم دامنه فعاليت‌هاي کارآفريني از دوره دبستان تا پايان دوره متوسطه را شامل شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اين که براي دانش آموزان پايه‌هاي هفتم و هشتم طرح پايش کار آفريني را طراحي کرديم و تمام دانش آموزان بر اساس آزموني که مطابق با فرهنگ ايراني برگزار مي‌شود، مورد سنجش قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: هدف اول استعداد سنجي دانش آموزان بود تا مشخص شود در حوزه کارآفريني چه ظرفيت‌ها و توانمندي‌هايي دارند و نقاط ضعف و قوتشان مشخص شود.
اين استعداد سنجي در سطح مدرسه، منطقه و استان قابل انجام است.
زرافشان تصريح کرد: استعدادهاي برتر کارآفريني که در اين مرحله شناسايي مي‌شوند، مورد حمايت قرار مي‌گيرند. تصميم داريم در تابستان سال جاري يک اردو کارآفريني براي 400 نفر از دانش آموزان دختر و پسر برگزيده برگزار کنيم.
راه اندازي باشگاه مجازي کار آفريني براي اين دانش آموزان يکي ديگر از اقداماتي است که به دنبال اجراي آن هستيم تا اين دانش آموزان در آن عضو شوند و با يکديگر تبادل دانش کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن