تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815443362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره‌هاي فرهنگي کارنامه درخشاني براي برج ميلاد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴ب.ظ)
جشنواره‌هاي فرهنگي کارنامه درخشاني براي برج ميلاد است موج - عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: با برگزاري جشنواره‌هاي متنوع در فضاي برج ميلاد که زمينه حضور آحاد مردم فراهم شده، برج ميلاد کارکرد آموزشي و فرهنگي به خود گرفته و اين رويکرد به تحقق جامعه سالم و شهروند سالم کمک مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي برج ميلاد تهران، مرتضي طلايي، عضو شوراي اسلامي شهر تهران، ضمن بازديد از جشنواره شهربانو در مجموعه برج ميلاد، اظهار کرد: اساس رويکرد مديريت برج ميلاد براي ايجاد فضايي که محلي براي حضور آحاد جامعه از گروه‌هاي مختلف مردمي با رويکرد افزايش مهارت و توانمندي عمومي جامعه که متناسب با نياز جامعه برگزاري مي‌شود، بسيار مفيد است.
وي افزود: برگزاري چنين جشنواره‌هايي، راهگشا براي زندگي مخاطبين بوده و يادمان ملي ايرانيان بستر لازم را براي رسيدن به جامعه سالم و شهر و شهروند قانون‌مدار، توانمند و با مهارت و دانش لازم که مجموعه‌اي از نکات ظريف اين جشنواره است را فراهم مي‌کند.
اين عضو شوراي شهر عنوان کرد: به نظرم شهروندان که در اين جشنواره حضور مي‌يابند با دست‌خالي مجموعه را ترک نمي‌کنند، قطعا با دانش و تجربه جديدي از جشنواره باز مي‌گردند و اين دليلي مي‌شود که دوباره در برنامه‌هاي بعدي برج ميلاد حضور داشته باشند.
طلايي همچنين گفت: اگر به صورت رندمي از مراجعين و شرکت‌کنندگان در جشنواره سوال پرسيده شود به نظر من حدود 50 درصد آن‌ها قبلا هم در جشنواره حضور پيدا کردند و چون مجموعه برنامه‌هاي برج ميلاد را متناسب با خواست و پاسخگوي نياز خودشان ديدند انگيزه مراجعه دوباره و استفاده از برنامه‌هاي ارائه شده ديگر آن در آن‌ها به وجود مي‌آيد.
وي تصريح کرد: اين برنامه‌هاي فرهنگي کارنامه درخشاني براي برج ميلاد است؛ به نحوي که مديريت مجموعه موفق شده برنامه‌ريزي‌هاي داشته باشد که اين مجموعه صرفا يک مجموعه گردشگري نباشد، بلکه؛ در کنار يک مرکز گردشگري مجموعه‌اي براي آموزش مهارت‌ها و توانمندي‌ها و انسجام اجتماعي است.
اين عضو شوراي شهر تهران همچنين اظهار کرد: اقدامات شهرداري و برنامه جشنواره‌هاي برج ميلاد در راستاي سياست‌هاي شوراي شهر تهران در تحقق اهداف مديريت شهري است؛ چراکه شوراي اسلامي شهر تهران و مجموعه شهرداري از هم جدا نيستند.
طلايي ادامه داد: خوشبختانه فضاي مبادله دانش، تجربه و مهارت‌هاي مختلف هم اکنون بين بخش‌هاي مختلف شهرداري و شوراي شهر به وجود آمده است و سياست شوراي اسلامي شهر تهران و رويکرد اين نهاد مردمي حمايت از طرح‌هاي فرهنگي و اجتماعي که پاسخگوي نياز جامعه در تحقق شهر سالم و جامعه سالم با شهروند توانمند و اخلاق مدار است تا جامعه‌اي ارزشي را به دست آوريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن