تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهادی همچنان درباره بورسیه‌ها به مجلس توضیحات می دهد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرهادی همچنان درباره بورسیه‌ها به مجلس توضیحات می دهد
کد خبر: ۵۲۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ - 15 August 2015


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور معاونان مدیریت توسعه در خصوص برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه با محدودیت 5 هزار نفر و حضور وزیر علوم به منظور رسیدگی نهایی به پرونده بورسیه‌ها در جلسات هفته آتی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد.

عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور کار این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: روز یکشنبه (25 مرداد) اخذ گزارش و بررسی نهایی موضوع نحوه برگزاری آزمون استخدامی 5 هزار نفر در آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد و در این جلسه که با حضور معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و فناوری و نیروی انسانی تشکیل می شود، به بررسی ایرادات برگزاری این آزمون خواهیم پرداخت.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: طبق ماده الحاقی به قانون استخدام مربیان، وزارت آموزش و پرورش باید آزمونی برگزار می کرد که به موجب آن مربیان پیش دبستانی و شرکتی ها نیز استخدام می شدند اما یک آزمون کلی گرفته شد که دردی از این قشر دوا نکرد از طرفی در خصوص جذب منطقه ای افراد ثبت نامی مشکلاتی وجود داشت و از طرف دیگر هزینه آزمون به شکل ناعادلانه تنظیم شده بود که ظلم محسوب می شود.

حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان

فیاضی در ادامه به دستور کار روز دوشنبه (26 مرداد) کمیسیون آموزش اشاره و عنوان کرد: از آنجایی که موضوع بورسیه ها از دغدغه های مقام معظم رهبری برای پیگیری محسوب می شد تصمیم داریم هرچه سریع تر این قضیه را بررسی کنیم لذا جلسه بررسی نهایی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس و رئیس دیوان محسابات کشور برگزار می شود.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم همچنین به جلسه روز سه شنبه (27 مرداد) کمیسیون اشاره کرد و یادآور شد: بعد از ارائه گزارش سفر تعدادی از اعضای کمیسیون به ژاپن، وزیر آموزش و پرورش به سوال تعدادی از نمایندگان در زمینه مباحث مختلف پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: همچنین بررسی لایحه موافقتنامه همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری پرتغال در حوزه های زبان، آموزش، فرهنگ، ورزش، جوانان، گردشگری و رسانه های جمعی و بررسی لاحیه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری را در ادامه دستور کار روز سه شنبه خواهیم داشت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان به آخرین دستور کار این کمیسیون در روز چهارشنبه (28 مرداد) اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی پیشنهادهای برنامه ششم توسعه با حضور رؤسای کارگروه ها و مشاورین کمیسیون نیز از جلسات هفتگی این کمیسیون به شمار می رود که طبق برنامه برگزار می شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن