تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806987001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار اردبیل: خدمات فرهنگی مقدم تر از کارهای عمرانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شهردار اردبیل: خدمات فرهنگی مقدم تر از کارهای عمرانی است استان‌ها > اردبیل - شهردار اردبیل گفت: تلاشمان بر این است تا در یک رویکرد جدید بتوانیم خدمات فرهنگی و اجتماعی را مقدم بر کارهای عمرانی دانسته و به عنوان پیش نیاز از فعالیت های همه جانبه در این زمینه حمایت کرده و آن را همراهی کنیم.

مراسم روز خبرنگار با چند روز تاخیر با حضور جمعی از مسوولان و خبرنگاران در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهردار اردبیل طی سخنانی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهیدان والامقام، اظهار کرد: از خبرنگاران استان انتظار داریم تا در راه رسیدن به افق توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی شورا و شهرداری را یاری کنند.  

  دکتر حمید لطف اللهیان بها دادن به خدمات فرهنگی و اجتماعی را مقدم بر خدمات عمرانی دانست و با اذعان به اینکه اساس تحول را در عرصه مسائل فرهنگی و اجتماعی می توان دید، اظهار کرد: مجموعه شهرداری اردبیل، خبرنگاران را همیشه یار و صدیق خود می داند و در مسیر اعتلای فضای فرهنگی و اجتماعی از همراهی و همدلی خبرنگاران قدردانی می کند.

وی همچنین افزود: فضای رسانه ای فضای حساس و خطیری است که بر همین اساس کار خبرنگاران نیز سخت و دشوار بوده و در فضای حساس باید تلاش کنند تا رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

شهردار اردبیل یادآور شد: شهرداری هر چند یک نهاد خدماتی و عمرانی است اما پیش نیاز این امر تحقق خدمات فرهنگی و اجتماعی است که ضرورت دارد در یک مبنای درست این فضای تعاملی در جامعه برقرار شود.

لطف اللهیان تصریح کرد: ما در کنار توجه به کارهای عمرانی و زیربنایی در شهرداری که یکی از اصلی ترین بازوهای توسعه ای جوامع است تلاشمان بر این است تا در یک رویکرد جدید بتوانیم خدمات فرهنگی و اجتماعی را مقدم بر کارهای عمرانی دانسته و به عنوان پیش نیاز از فعالیت های همه جانبه در این زمینه حمایت کرده و آن را همراهی کنیم.

این مسوول با بیان اینکه نقش خبرنگاران در ایجاد بستر مناسب در ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در جامعه بسیار مهم و خطیر است، اضافه کرد: در همین راستا ما بر آموزش های همگانی و انتقال مفاهیم اجتماعی توسط رسانه ها تاکید داریم و تلاشمان بر این است تا یک شرایط مناسبی را در این حوزه فراهم کنیم.  

شهردار اردبیل افزود: حدود 170 سال پیش با یک فرمان روزنامه نگاری در این کشور شکل گرفت و از آن زمان تاکنون تلاش همه خبرنگاران بر این بود تا یک فضای متفاوتی را در جامعه رقم بزنند که قطعا در این بستر هوشمندی، تیزبینی و نقادی خبرنگاران فضای متفاوتی را به وجود آورده است.

لطف اللهیان خاطرنشان کرد: ما در حوزه ترافیک و حل مشکلات این بخش بیشتر از آنکه به فکر مهندسی ترافیکی آن باشیم باید به کارهای فرهنگی و اجتماعی روی آوریم تا با تکیه بر این روند نسبت به اصلاح دیدگاه ها و نقطه نظرات اقدامات اساسی به انجام برسد.

وی درباره افزایش وزن خدمات اجتماعی و فرهنگی به جای خدمات عمرانی و مهندسی افزود: این خود از مطالبات حقیقی مردم است که می تواند زمینه توسعه حقیقی محسوب شود.

  رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه ‌خبرنگاران به عنوان دیده بان جامعه و وجدان بیدار همواره سعی دارند تا واقعیت ها را منعکس کنند، افزود:‌‌ قطعا با دیده بانی و بیداری اصحاب رسانه می توان جلوی کج روی ها و انحرافات را گرفت به شرط آنکه خود خبرنگار هوشیار و آگاه و بصیر در صحنه حضور داشته باشد. زکی الله خوشبخت ضرورت حفظ آبرو را در جامعه با انتخاب نقادی صحیح و تذکر برخی از کج روی و انحرافات یادآور شد و گفت: حضور خبرنگار در عرصه های مختلف می تواند راه درست را نشان داده و جلوی برخی از کج روی ها را بگیرد به شرط آنکه خبرنگاران ما تنها به فکر انجام وظیفه خطیر اطلاع رسانی باشند.  

    خوشبخت ادامه داد: یک خبرنگار آگاه و بصیر باید خبر را سریع تر انتقال داده و رسالت سنگین خود را به خوبی به انجام برساند که البته معنای آن نگفتن ضعف ها و یا بیان حقایق نیست، بلکه ضروری است تصویر واقعی از جامعه و تحولات آن انعکاس یابد و خبرنگاران با بزرگنمایی برخی از ضعف ها به ایجاد فضای کاذب دامن نزنند. وی افزود: باید در کنار نقاط ضعف، نقاط قوت را نیز دید تا با هم آنها را نقد کرد و منصفانه در این زمینه گام برداشت تا همدلی ها و همزبانی ها شکل بگیرد. خوشبخت با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی رسانه ها باید تلاش کنند تا با بیان ضعف ها و راهکارهای عملیاتی در رفع آن اصل درد را شناخته و برای درمان آن راهکار برای مسوولان ارائه کنند، عنوان کرد: ما از همه رسانه ها انتظار داریم منسجم و هماهنگ عیوب را به صورت منطقی و با نقادی درست بازگو کرده و نسبت به ایجاد فضای تعامل به جای تقابل تلاش و جدیت واقعی را انجام دهند. رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ضرورت همکاری و همراهی مطبوعات و رسانه ها را در این حوزه بیان کرد و افزود: آنهایی که فکر می‌کنند تقویت اقتصاد مقاومتی غیرممکن است سخت در اشتباه هستند چرا که در این جامعه می توان با راهکارهای منطقی و تدبیر درست در حل مشکلات و معضلات اقتصادی یک حرکت انقلابی را به انجام رساند. خوشبخت با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، بیان کرد: ما در هر زمانی از تاریخ به فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی نیازمندیم و بر این باوریم که این کشور در سایه استقامت و پایبندی به ارزش های دینی و اعتقادی باید در مسیر اعتلای روز‌افزون حرکت کند.  

  مدیر خانه مطبوعات اردبیل نیز در این مراسم طی سخنانی با قدردانی از شهرداری اردبیل و شهرداران سابقی که در حمایت از رسانه‌ها و فضای فرهنگی و اجتماعی فعالیت کرده‌اند، گفت: امیدواریم با تعامل بیشتر و بهتر زمینه و بستری فراهم آید تا بتوانیم کارهای مطلوب و مناسبی را به انجام برسانیم. هادی صباغی یادآور شد: قرار است با همکاری شهردار اردبیل به زودی سایت خانه مطبوعات استان راه اندازی شود که با راه اندازی این سایت خبرنگاران به راحتی می‌توانند در جریان اطلاع رسانی های سریع قرار گرفته و ساماندهی کار خبرنگاران نیز به انجام برسد. ‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، در این مراسم از خانواده های خبرنگاران مرحوم فیاض آزاد، بخشی، دوستدار، شهید نیرومند و ناصر آزاد تجلیل شد و سپس از پیشکسوتان این عرصه با اهدای لوح سپاس و هدایایی به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل قدردانی شد. در این مراسم همچنین به نمایندگی از روزنامه های سراسری، خبرگزاری ها، نشریات محلی و صدا و سیما از تعدادی از فعالان عرصه رسانه تجلیل شد تا شورا و شهرداری اردبیل به روال سال های گذشته قدردان تلاش فعالان این عرصه باشند.    

کلید واژه ها: استان اردبیل - خبرنگار -




شنبه 24 مرداد 1394 - 06:40:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن