تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813413747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیرات اجتماعی فرهنگی پروژه های عمرانی و خدماتی گرگان بررسی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تاثیرات اجتماعی فرهنگی پروژه های عمرانی و خدماتی گرگان بررسی می شود گرگان- ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان گفت: تاثیرات اجتماعی فرهنگی پروژه های عمرانی و خدماتی محلات گرگان در قالب طرح "اتاف" ( ارزیابی تاثیرات اجتماعی فرهنگی پروژه های عمرانی و خدماتی) بررسی خواهد شد.


به گزارش یکشنبه ایرنا، علیرضا پزشکپور در یکصد و نود و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان افزود: این طرح با هدف حفظ فرهنگ بومی محلی و منزلت و کرامت ساکنین محلات مختلف گرگان در پروژه هایی که بیش از 10 میلیارد ریال برای اجرای آنها هزینه شود، به اجرا در خواهد آمد.
وی افزود: این طرح در اجلاس روسای کمیسیون های فرهنگی ورزشی شوراهای شهر مراکز استان ها که طی هفته گذشته در تهران برگزار شد، نیز مورد بررسی قرار گرفت.
وی از دیگر موضوعات مطرح شده در اجلاس روسای کمیسیون های فرهنگی ورزشی مراکز استان ها را، مصوبه ساماندهی کودکان کار و خیابانی و برگزاری هفته فرهنگی شهرهای مختلف کشور بیان کرد و افزود: در این برنامه جاذبه های طبیعی، فرهنگی و آداب و رسوم شهرهای مختلف کشور به مدت یک هفته در تهران و حتی در استان ها در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان در می آید.
زهرا نورا رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر گرگان نیز در سخنانی گفت: مشارکت اجتماعی از سوی زنان هنوز به یک مطالبه جمعی تبدیل نشده است.
وی ادامه داد: این در حالی است که در برخی از کشورهای پیشرفته با ارایه برنامه های تشویقی و ترغیبی؛ مشارکت زنان در عرصه های اجتماعی، ارتقاء یافته درحالی که مدیران و برنامه ریزان کشور ما به این موضوع مهم توجهی ندارند.
در آغاز این جلسه، صفرعلی پایین محلی نایب رییس شورای شهر گرگان از اقدام صدا و سیمای مرکز استان مبنی بر توافق وی با رییس شورا و بدون رای گیری برای انتخاب او به سمت نایب رئیسی شورا گلایه کرد و توضیح داد که فقط یک نفر کاندیدای این سمت بود که انتخاب شد و ذکر صلوات، مبنای رای گیری بود.
فائزه عبداللهی عضو شورا در پاسخ به اظهارات پایین محلی گفت: مطابق نص صریح قانون شوراها، برای انتخاب افراد به عنوان سمتی در شورا باید رای گیری و آن هم به صورت مخفیانه صورت گیرد و ذکر صلوات ملاک نیست.
وی اظهار کرد: این اقدام برای خدشه وارد نشدن به روند فعالیت شورا و اینکه در اذهان افکار عمومی تشکیک نشود که مصوبه ای غیر قانونی در شورا به تصویب می رسد، صورت می گیرد.
در ادامه این جلسه، لایحه کمک های امانی شهرداری به اداره کل امور مالیاتی استان گلستان جهت پیگیری وصول درآمدهای مشمول مالیات بر ارزش افزوده و لایحه محکومیت شهرداری برای احداث دیوار سنگی محدوده محتشم گرگان برای برگشت مبلغ ضمانتنامه پیمانکار طی سه قسط تا پایان مهرماه اعلام رای شد.
همچنین، لوایح افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی های درون شهری، تاکسی تلفنی ها و تاکسی های فرودگاه و لایحه اتمام مدت قراردادهای مستاجرین غرفه های قفس شیر میدان عباسعلی، لایحه تمدید قرارداد اجاره دکل شرکت رایتل برای دوره سه ساله جدید مورد بررسی و تجدید رای کارشناسی قرار گرفت.
گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 450 هزار نفر جمعیت دارد.
7464/1648



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن