تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق پروژه‌هاي عمراني با حمايت بانک شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۱ب.ظ)
خامي تصريح کرد: رونق پروژه‌هاي عمراني با حمايت بانک شهر موج - معاون اعتبارات بانک شهر تصريح کرد: در دو سال گذشته با وجود رکود در بخش عمده‌اي از فعاليت‌هاي ساختماني، با حمايت اين بانک، فعاليت‌هاي عمراني در شهرهاي کشور انجام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي خامي با اشاره به اهميت افزايش سرمايه در بانک‌ها و تاثير آن در ارائه خدمات و ميزان تسهيلات کلان و ذي نفع واحد اظهار کرد: بانک شهر به لحاظ ارائه خدمات، بانکي متفاوت است و سهام‌داران آن را نيز شهرداري‌ها تشکيل مي‌دهند که وظيفه ذاتي خدمات‌دهي به شهروندان را بر عهده دارند و از اين رو با افزايش سرمايه در بانک شهر، ميزان خدمات بانکي قابل ارائه در اين بانک، افزايش مي‌يابد و موجب رضايتمندي شهروندان مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: فراهم کردن گردش مالي مناسب براي بهينه کردن ارايه خدمات به شهروندان و تسريع در اجراي پروژه‌هاي شهري از اهداف تاسيس بانک شهر بوده است و در دو سال گذشته با اقدامات صورت گرفته، شاهد رونق بسياري از پروژه‌هاي عمراني در کلانشهرها بوده‌ايم.
معاون اعتبارات بانک شهر تصريح کرد: در دو سال گذشته با وجود رکود حاکم بر بخش ساخت و ساز و توقف بخش عمده‌اي از فعاليت‌هاي ساختماني، با حمايت بانک شهر، فعاليت عمراني در شهرها به شيوه مناسبي در حال انجام بود.
خامي خاطر نشان کرد: با وجود دشواري‌هاي تجهيز منابع و نياز به بهينه ساختن تخصيص آن در پروژه‌هاي شهري، بانک شهر تاسيس شد و تا کنون نيز در دستيابي به اين هدف موفق بوده است.
وي با اشاره به تعامل مناسب اين بانک و شهرداري کلانشهرهاي کشور افزود: هيئت مديره بانک شهر خود را امانتدار سهام‌داران و به ويژه شهرداري‌ها مي‌داند و تلاش دارد تا اين سرمايه را به خوبي در جهت بهبود زندگي شهروندان به‌ کار گيرد.
معاون اعتبارات بانک شهر در ادامه ابراز اميدواري کرد تا با تحقق افزايش سرمايه بانک شهر و همراهي همه کلانشهرها، روند رو به رشد موفقيت‌هاي بانک شهر ادامه داشته باشد و شاهد عمران و آبادي هر چه بيشتر شهرها و به دنبال آن ارتقاي سطح کيفي زندگي شهروندان باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن