تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821059296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خمینی‌شهر: شهدای غواص به جای نرمش با استکبار، راه سعادتمندی را در پیش گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه خمینی‌شهر:
شهدای غواص به جای نرمش با استکبار، راه سعادتمندی را در پیش گرفتند
امام جمعه خمینی‌شهر گفت: شهدای غواص برایمان پیام آوردند که ما نیز در زمان خود می‌توانستیم در مقابل آمریکا و استکبار جهانی نرمش نشان دهیم و دست از مبارزه بکشیم اما درد و رنج را تحمل کردیم تا تسلیم شیطان بزرگ نشویم.

خبرگزاری فارس: شهدای غواص به جای نرمش با استکبار، راه سعادتمندی را در پیش گرفتند



به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی شهر، حجت‌الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز خمینی شهر با اشاره به فضای معنوی ایجاد شده در استان با حضور شهدای غواص گفت: حضور شهدا غواص در یک هفته گذشته برای همه ما معنای خاصی داشت و درست در شرایطی که کشور و جامعه ما نیاز به حرکت و موجی معنوی داشت شهداء غواص به کمک ما آمدند.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی استکبار جهانی برای نظام چنگ و دندان نشان می‌دهد، بیان‌داشت: بعضی افراد و مسئولان داخلی  کشور با مشاهده مواضع کنونی استکبار جهانی در این تصور هستند که در باید در مقابل این مواضع نرمش نشان داد.
امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: شهدای غواص برای ما پیام آوردنده که در شرایط کنونی مراقب خود باشیم، آن‌ها به ما گفتند ما هم در زمان خود می‌توانستیم در مقابل آمریکا و استکبار جهانی نرمش نشان دهیم و دست از مبارزه بکشیم اما درد و رنج را تحمل کردیم تا تسلیم شیطان بزرگ نشویم.
امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: شهدا غواص به دختران و پسران جامعه امروز پیام دادند ما هم جوان بودیم اما تسلیم هوای نفس و فساد نشدیم، جوانان امروز ما هم باید همچون شهدا تسلیم تهاجم فرهنگی نشوند.
وی افزوذ: شهدا غواص به دنبال رفاه و خوش گذارنی نبودند و راه سخت را انتخاب کردند تا نظام و انقلاب امروز ما عزیز و ملت سرافزار باشد.
امام جمعه خمینی شهر افزود: شهدای غواص متعلق به همه اقشار جامعه‌اند و در مراسم استقبال و وداع با شهدا گمنام غواص خمینی‌شهر همه جوانان‌، هیئت‌های مذهبی، اقشار مختلف و بانوان و دختران به وظیفه خود عمل کردند.
وی در پایان با تاکید براینکه تشییع شهدا غواص موجب ایجاد جهش و خیزش معنوی با بصیرت در کشور، استان و شهرستان شد، گفت: مردم شهرستان خمینی‌شهر در استقبال و تشییع شهدا گمنام غواص سنگ تمام گذاشتند. انتهای پیام/63057/

94/05/23 - 16:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن