تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803336063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه جیرفت: شهدای غواص ذخایر الهی برای تلنگر به غفلت‎زدگان بودند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه جیرفت:
شهدای غواص ذخایر الهی برای تلنگر به غفلت‎زدگان بودند
امام جمعه جیرفت گفت: شهدای غواص ذخایر الهی بودند تا به موقع در میان ملت حضور پیدا کنند و به ما تلنگر بزنند که از خواب غفلت برخیزیم.

خبرگزاری فارس: شهدای غواص ذخایر الهی برای تلنگر به غفلت‎زدگان بودند



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‎الاسلام رضا کرمی‎پور بعدازظهر امروز در آیین استقبال از دو شهید گمنام غواص با تجلیل مقام شهید و شهادت اظهار داشت: امام صادق (ع) فرمود «هر کس با اعتقاد به امر ولایت و امامت ما بمیرد، شهید است، حتی اگر در بستر بمیرد، زنده است و در نزد پروردگار خود روزی می‎خورد». وی با تشریح پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی امام راحل بیان داشت: سه ماه قبل از پذیرفتن این قطعنامه ایشان از شهامت، استقامت و ایستادگی مردم در مقابل صدام و شرق و غرب سخن گفتند.

کرمی‎پور با اشاره به تأکید امام خمینی (ره) بر حضور قاطعانه مردم در جبهه‎ها و کوتاه نیامدن در مقابل دشمن تصریح کرد: همچنین چهار ماه پیش از این جریان فرمودند که «چنان سیلی به صدام می‎زنیم که صدای آن به گوش جهان شرق برسد». امام جمعه جیرفت گفت: امام خمینی (ره) فرمودند که «اما در قبول قطعنامه که در حقیقت مسئله‎ای بسیار تلخ و ناگوار برای همگان به ویژه من بود و تا چند روز قبل معتقد به ستیز، دفاع و مواضع اعلام شده در جنگ بودم، عوامل و حوادثی پیش آمد که متعرض آن‎ها نمی‎شوم و آینده آن‎ها را برای شما مردم روشن می‎کند».

وی افزود: عمده‎ترین دلیل پذیرش قطعنامه از سوی ایشان ضعف عزم و اراده برخی‌ افراد بود و عده‎ای نیز بر طبل صلح می‎کوبیدند که دیگر توان مقابله با دشمن را ندارند. کرمی‎پور عنوان کرد: آنان زمینه را برای ایشان به‎گونه‎ای دشوار کردند که فرمودند «من جام زهر را نوشیدم» و تن به پذیرش قطعنامه دادند. خطیب جمعه جیرفت اظهار داشت: یک طیف منافق نوین با رسانه‎های زیادی که در دست آن‎ها قرار دارد، دو موضوع سیاه‎نمایی وضعیت داخلی کشور و بزرگ‎نمایی اثر تحریم را در جامعه مطرح کردند تا کارآمدی مقابله با آمریکا را کم‎رنگ جلوه دهند.

کرمی‎پور اضافه کرد: اما اینان همان خسته‎دلانی بودند که در زمان امام خمینی (ره) نیز همین شعارها را سر دادند تا ایشان طی مدت سه ماه تغییر رویه داد.

نماینده ولی فقیه در جیرفت گفت: در همین هنگام 175 شهید غواص دست بسته به فریاد ولایت رسیدند تا خواب‎رفتگان را بیدار و بیداران را هوشیار کنند که بدانند در چه موقعیتی قرار دارند. وی با اشاره به اینکه این شهدا آمدند تا مردم را یک‎صدا کنند که فریاد «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» را سر دهند، بیان داشت: همان طور که شهدا در زمان امام راحل نگذاشتند، ایشان مظلوم واقع شوند، امروز نیز آمدند با دستان بسته حامی ولایت باشند.

کرمی‎پور خاطرنشان کرد: آنان آمدند که بگویند «ما بیدار و آماده نبرد با آمریکا هستیم، گرچه برخی‎ها در مقابل آمریکا سکوت کردند». امام جمعه جیرفت گفت: ملت ایران اعلام می‎کند که از مقاومت و پایداری خسته نشده است و در مقابل آمریکا می‎ایستد و شعارهای کوبنده علیه آن‎ها خاموش نمی‎شود.

کرمی‎پور با تأکید بر اینکه پرچم مخالفت با آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنان برافراشته است، تصریح کرد: برخی تصور می‎کردند که اگر توافق صورت گیرد، ملت ایران با آمریکا صلح می‎کند، اما مقام معظم رهبری فرمودند «با استکبار چه توافق صورت گیرد، چه نگیرد، سازش نمی‎کنیم». خطیب جمعه جیرفت اظهار داشت: ما به رهبر خود اعلام می‎کنیم که تسلیم تحقیر و زورگویی دشمنان نمی‎شویم، اما در راستای توافقی که بر مبنای عزتمندی و شرافت باشد، حرکت می‎کنیم. وی با اشاره به اینکه ما نباید دچار مقام‎پرستی و دنیادوستی شویم، ادامه داد: پیام شهدا و تمام ملت ایران این است که رهبری می‎تواند به ملت تکیه کند تا در مقابل دشمنان بایستد و ذره‎ای نیز کوتاه نمی‎آیند.

کرمی‎پور عنوان کرد: دست‎های این شهدا بسته بود، اما در مقابل دشمنان ایستادگی کردند در حالی که اگر ما با دست‎های باز کوبنده علیه آنان شعار سر ندهیم، شهدا از ما نمی‎گذرند. نماینده ولی فقیه در جیرفت گفت: اگر این شهدا آن زمان در مقابل دشمنان مقاومت نمی‎کردند، امروز یک ملت را به خروش نمی‎آوردند و با حضور در هر شهر و دیاری انقلاب به پا نمی‎کردند. وی با اشاره به اینکه شهدای غواص ذخایر الهی بودند تا به موقع در میان ملت حضور پیدا کنند و به ما تلنگر بزنند که از خواب غفلت برخیزیم، اضافه کرد: آنان به ما هشدار دادند که دشمنان در صدد هستند تا رهبری را مظلوم و منزوی کنند. کرمی‎پور خاطرنشان کرد: اگر جوانان ما آن هنگام نبودند که در جبهه‎ها حضور پیدا کنند، امروز حتی یک لحظه دست از رهبر خود نمی‎کشند. به گزارش فارس، دو شهید گمنام غواص توسط مردم شهیدپرور شهر دارالولایه با حضور مسئولان، مردم و خانواده‎های شهدا مورد استقبال قرار گرفتند. کاروان این شهدای گرانقدر پس از این شهرستان برای تشییع و تدفین به سوی شهرستان رودبار حرکت کرد. انتهای پیام/80001/ج۴۰

94/05/19 - 16:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن