تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820609849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی‌سوادی یکی از معضلات ویژه امروز کشوراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: فانی: بی‌سوادی یکی از معضلات ویژه امروز کشوراست ایلنا: وزیر آموزش و پرورش گفت: تربیت نیروهای مومن و متعهد یکی از رسالت های شاخص آموزش و پرورش است.
بی‌سوادی یکی از معضلات ویژه امروز کشوراست

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی در گردهمایی مشترک شورای معاونین و مدیران کل سراسر کشور، اظهارکرد: علیرغم مشکلات و نارسایی ها با تلاش مضاعف امسال شاهد بازگشایی مدارس با کیفیت بهتر خواهیم بود. وزیر آموزش و پرورش به اهمیت حضور همه جانبه مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: اصل انتخابات و تشویق به حضور در آن تکلیف شرعی است اما مجموعه آموزش و پرورش بنا به توصیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، به هیچ وجه نباید خود را درگیر جریانات سیاسی نماید. وی خاطرنشان کرد: یکی از معضلات ویژه امروز کشور بحث بی سوادی است و انتظار بر این است که مدیران ترتیبی اتخاذ نمایند که این معضل ریشه کن شود و توصیه می شود مدیران فعال در این عرصه مورد تشویق قرار گیرند. وزیر آموزش و پرورش خواستار تعامل مدیران کل آموزش و پرورش استان ها با مسئولین استان شد و افزود: امروز آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از مشکلات اساسی خانواده‌ها را درگیر کرده است و مدیران باید تدابیر لازم راجهت مواجه با این مشکل اتخاذ نمایند. فانی افزود: یکی از رسالت های شاخص آموزش و پرورش تربیت نیروهای مومن و متعهد برای ایران اسلامی است.

۱۳۹۴/۰۵/۲۳ ۱۲:۵۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن