تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 13 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813851195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش بهره وري با بانکداري الکترونيک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵ب.ظ)
افزايش بهره وري با بانکداري الکترونيک موج - همايش مديران و روساي شعب استان آذربايجان غربي با حضور معاون فناوري اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد مهدي حسيني، معاون فناوري اطلاعات و ارتباطات بانک، پس از بازديد از شعب اين استان در جمع مديران و روساي شعب آذربايجان غربي، هدف اصلي بانک‌ها را ارائه مجموعه اي از خدمات پولي و مالي و افزايش بهره وري در راستاي منتفع نمودن تمامي ذي نفعان عنوان کرد.
وي در تشريح عوامل مؤثر در سودآوري بانک، گفت: نخستين گامِ تحصيل سود در نظام بانکي، پرداخت تسهيلات است و مديريتِ نقدينگي در مرحله بعدي قرار مي‌گيرد بنابراين بايد مديريت مالي منسجمي در استان‌ها داشته باشيم.
حسيني افزود: سهم مشتريان در استفاده از خدمات نوين بانکداري الکترونيک و کارمزدهاي آن نيز از ديگر آيتم‌هاي سودآوري در بانک‌ها است.
معاون فناوري اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد گفت: در سال 89 تراکنش‌ها بيشتر در شعب انجام مي‌شد اما با آشنايي مردم با خدمات نوين بانکداري، در حال حاضر بخش قابل توجهي از تراکنش‌ها به صورت الکترونيک صورت مي‌گيرد لذا با توجه به اينکه مجموعه مهر در حال پيوستن به شبکه شتاب است بايد همزمان زيرساخت‌هاي سخت افزاري و نرم افزاري ارائه اين قبيل خدمات فراهم شود.
وي تصريح کرد: اکنون زمان آن است تا کسب درآمد از واسطه گري ارتقا يابد تا در نتيجه آن بانک مهر اقتصاد به سمت سودآوري بيشتر حرکت کند.
حسيني با ارائه آماري از ارزيابي‌هاي خود از وضعيت شعب آذربايجان غربي گفت: نيروهاي جوان و فعال اين استان ظرفيت بالقوه اي براي فرهنگ سازي ارائه هر چه بيشتر خدمات نوين بانکي به شمار مي‌آيد و انتظار مي‌رود آذربايجان غربي از استان‌هاي پيشرو در اين زمينه باشد.
در ادامه مجيد صحرايي، مدير کل شعب استان، اظهار داشت: ارتقاي فرهنگ استفاده از خدمات بانکداري الکترونيک به همراه فراهم سازي زيرساخت‌ها و برنامه ريزي براي بهره گيري از امکانات روز همواره براي ارائه بهترين خدمات به مشتريان استان مورد توجه قرار دارد.
وي ارتقاي خدمات بانکداري الکترونيک را موجب جلوگيري از هدر رفت منابع و توان نيروي انساني ارزيابي کرد و افزود: برقراري ارتباطات روزآمد در کنار کاهش هزينه‌هاي عملياتي نويد بخش تحولات عظيمي در اجراي بانکداري الکترونيک در بانک مهر اقتصاد است که اين مهم با برنامه ريزي دقيق و اعتماد به ظرفيت مطلوب کارکنان قابل دستيابي است.
صحرايي تصريح کرد: اطلاع رساني از چگونگي اجراي بانکداري الکترونيک به مردم در کنار ارائه آموزش‌هاي به موقع به کارکنان، مي‌تواند شتاب لازم را در رسيدن به برنامه‌هاي پيش بيني شده ايجاد کند.
گفتني است در اين نشست بهزاد فتحي، رئيس شعبه الکترونيک و براتعلي مؤمن، رئيس اداره نرم فزار بانک مهر اقتصاد، به تشريح برنامه‌هاي بانک براي ارتقاي بانکداري الکترونيک پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن