تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821171349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشییع پیکر 4 شهید مدافع حرم در شهرری


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تشییع پیکر 4 شهید مدافع حرم در شهرری
تشییع پیکر 4 شهید مدافع حرم در شهرری پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها با حضور پر شور عاشقان راه ایثار و شهادت در شهرری آغاز شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، صبح امروز پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها با حضور پر شور عاشقان راه ایثار و شهادت در شهرری آغاز شد.
 
این شهدا که متعلق به تیپ فاطمیون هستند از میدان شهید بروجردی (دولت‌آباد)، ابتدای خیابان شهادت در حال تشییع است.
 
مردم مومن، ولایی، خداجو و شهید پرور ایران اسلامی با حضور پرشور خود در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بار دیگر به جهانیان اثبات می‌کنند ملت ایران همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و فرهنگ ایثار و شهادت تا آخرین قطره خون خود در وجودشان است.
 
به گزارش فارس، شهید سلمان قلندری، شهید مهدی احمدی، شهید عبدالله دیداری و شهید اسماعیل حسینی شهدای مدافع حرمی هستند که امروز بر روی دوش عاشقان راه ایثار و شهادت تشییع می‌شوند.
 
مردم بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور خود در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کرده و با ذکر صلوات و نام ائمه اطهار علیهم‌السلام تا منزل ابدیشان بدرقه می‌شوند.
 
گفتنی است، محله شهادت شهرستان ری توفیق تقدیم بیش از 150 شهید در دوران دفاع مقدس و تشییع پیکر بیش از 250 شهید والامقام را در عرصه‌های مختلف انقلاب دارد، با حضور مردم مومن و انقلابی ورامین برگزار شد و وارثان قیام 15 خرداد بار دیگر حماسه آفریدند.
 
مراسم وداع و تشییع پیکر شهدای مدافع حرم با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شهرری برگزار می‌شود.


منبع: فارس


94/5/22 - 11:29 - 2015-8-13 11:29:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن