تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815581619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایعه حضور خواننده لس آنجلسی با وساطت سیدحسن خمینی!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
شایعه حضور خواننده لس آنجلسی با وساطت سیدحسن خمینی! شایعه حضور خواننده لس آنجلسی با وساطت سیدحسن خمینی!

برنامه ریزی هایی که برای مسئولان صورت گرفته؛
شایعه حضور خواننده لس آنجلسی با وساطت سیدحسن خمینی!
در روزهای اخیر شایعه بازگشت شادمهر عقیلی به ایران در سایتهای خبری منتشر شده است. این شایعات با گفتگوی دوست صمیمی این خواننده قوت گرفت.



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، مدتی‌ است که شایعه حضور خواننده‌های لس آنجلسی به ایران بر سر زبان‌ها افتاده، در روزهای اخیر هم شایعه بازگشت شادمهر عقیلی به ایران در سایت‌های خبری منتشر شده است.
این شایعات با گفت‌وگوی دوست صمیمی این خواننده قوت گرفت؛ داوود ناقور در گفت‌وگو با «هفته نامه تماشاگران» بیان کرد: «مدت زیادی‌ست که این پروژه استارت خورده است و در مرحله انجام است؛ با سیدحسن خمینی هم در این باره حرف زدیم ولی من اعتقاد دارم نباید کاری کنیم که موضوع حساسیت‌زا باشد.»


این شایعات در حالی‌ست که این خواننده در مدت زمانی که در خارج از ایران حضور داشته موارد غیراخلاقی فراوانی را در کارنامه خود داشته است، حضور این افراد به فضای فرهنگی و هنری کشور آسیب‌های جدی را به‌دنبال خواهد داشت.
 



اما ورود سیدحسن خمینی به این ماجراها حرف و حدیث‌های بسیاری را به‌دنبال دارد، مخصوصاً مواضع و صحبت‌های چندی پیش زهرا اشراقی که واکنش‌های بسیاری را در پی داشت.


این مصاحبه که با روزنامه الشرق الاوسط انجام گرفته بود در قسمتی از آن از زهرا اشراقی سوال شد که: «به صدای خواننده‌های زن گوش نمی‌دید؟» پاسخ داد: چرا، ولی نمیشه گفت که گوگوش رو دوست دارم. سر و صدا میشه. ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم به نظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده. مثلا «علی ای همای رحمت» هایده بسیار زیبا است. هایده و مهستی از زیبایی های موسیقی ما هستند. موسیقی پاپ را می پسندم، اما برخی از آهنگ‌های جدید را نه. بچه‌های من هم مثل خودم هستند و سلیقه نزدیکی داریم، بالاخره زندگی بدون موسیقی معنی ندارد. به نظرم زندگی اساساً بدون هنر و موسیقی بی‌روح است.


امیدواریم که سیدحسن خمینی با موضع‌گیری صریح از این جریانات و شایعات مانع از بهره‌گیری رسانه‌ها و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران شود.   نکته جالب توجه دیگر این است که هنوز نیامده، برای محبوبیت و معروفیت او برنامه ها ریخته شده است؛ ناقور درباره قسمت دوم فیلم "پر پرواز” که شادمهر ۱۵ سال پیش در قسمت اولش بازی کرده بیان می دارد: فیلمنامه "پر پرواز۲″ با داستان بازگشت شادمهر به ایران تدوین شده و برای گرفتن پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارسال شده است.
 



۲۲/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن