تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821260551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آزادسازي خرمشهر نماد تجلي اراده خداوند متعال بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آزادسازي خرمشهر نماد تجلي اراده خداوند متعال بود
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد.

آزادي خرمشهر در عمليات بيت‌المقدس تجلي واقعي اراده خداوند متعال در نصرت حق و امدادهاي غيبي و نمونه‌اي از تاثير ايمان در عمل بود.

درهاي بسته خرمشهر با ايمان قوي و ايثار رزمندگان عاشق در راه رسيدن به آرماني كه هر يك در سربندهاي توسل خود به ائمه اطهار(ع) بر پيشاني بسته بودند، باز شد.

طنين فريادهاي "الله اكبر، لااله‌الاالله" رزمندگان در زير سقف آسمان طنين انداخت، در جبهه خرمشهر غوغا كرد و خون بر شمشير پيروز شد.

طبل پيروزي اين فتح عظيم در دل ايران آن دوران چنان به صدا درآمد كه مرد و زن اين سرزمين همان لحظه خاك پاك ميهنشان را بوسيده و به سلحشوري غيورمردان مبارز اين فتح، درود و صلوات فرستادند.

ايران يكپارچه غرق شور و نشاط در روزهاي فتح خرمشهر هرگز دليري، ايمان، استقامت، شجاعت و عشق فاتحان خرمشهر به ميهن را فراموش نمي‌كند.

فتح خرمشهر، فتح قله‌هاي افتخار را براي اين سرزمين به دنبال داشت و با فتح شدن اين قطعه ميهن اسلامي دلهاي ايرانيان مملو از شادي شد.

يكي از رزمندگان عمليات بيت‌المقدس كه در جريان فتح خرمشهر از استان خراسان شمالي در اين عمليات حضور داشت به ايرنا گفت: فرموده امام خميني (ره) كه خرمشهر را خدا آزاد كرد توصيف به تمام معناي جريان فتح خرمشهر است.

محمدمهدي سعيدي با بيان اينكه رزمندگان اين نبرد تمام توشه ايمان و اخلاص خود را در ميدان عمل گذاشتند افزود: در اين نبرد، نيروها و تجهيزات رزمندگان ما به قدري كم بود كه قابل مقايسه با تجهيزات و امكانات و دست كم نيروهاي دشمن نبود.

وي اضافه كرد: خود من در اين عمليات اراده خدا و ايمان سرشار رزمندگان كشور اسلامي ايران را به عينه ديدم.

او ادامه مي‌دهد: توصيف تك تك لحظات اين عمليات خود كتابي مفصل و بيان وقايع و رشادتهاي رزمندگان فتح خرمشهر ذكر مناجات با خداوند است.

وي مي‌گويد: همه رزمندگان ما در اين عمليات تنها خود و خدا را گواه عمل مي‌دانستند و خلوص در عمل بود كه تك تك درهاي بسته اين عمليات را به سمت پيروزي باز كرد.

معاون سياسي امنيتي استانداري خراسان شمالي نيز گفت: فتح خرمشهر توسط رزمندگان دلير ميهن دل حضرت امام خمين(ره) را شاد كرد.

محمدابراهيم كاظمي به عظمت اين عمليات اشاره و بيان كرد: فرموده امام خميني(ره) مبني بر اينكه "خرمشهر را خدا آزاد كرد" خود بيانگر عظيم بودن اين نبرد است.

وي افزود: با تجهيزات كمي كه نيروهاي ما در اين نبرد داشتند از نظر منطقي كسي فكر نمي‌كرد فتح خرمشهر حاصل شود.

او ادامه داد: ولي رزمندگان ما با جانفشاني و ايثارگريهاي خود توانستند نيروهاي تا دندان مسلح صدام را شكست داده و خاك مقدس ميهن اسلامي را از آلودگي آنان پاك كنند. ك/‪۴‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن