تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هرگونه اظهارنظر در مورد مذاکرات در چارچوب منافع ملی باشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هرگونه اظهارنظر در مورد مذاکرات در چارچوب منافع ملی باشد
کد خبر: ۵۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ - 12 August 2015


یک نماینده مجلس بر لزوم رعیات خطوط قرمز در اظهارنظرها درباره مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد و گفت که هر گونه اظهارنظر در این رابطه باید در چارچوب مصالح و منافع ملی باشد.

به گزارش ایسنا: علی ایرانپور عنوان کرد: ‌موضوع مذاکرات و توافقات و پی‌گیری‌های بعد از آن یک روند طولانی است که کشور، مسئولین نظام و مجلس چندین سال است درگیر آن هستند. چیزی که مشخص است این است که مذاکرات، ارتباط مستقیمی با مصالح و منافع ملی کشور دارد و اگر بناست در رابطه با مذاکرات، اظهارنظری شود باید در چارچوب منافع و مصالح ملی کشور، منویات مقام معظم رهبری و خطوط قرمزی که ایشان مشخص کرده‌اند باشد.

او ادامه داد: درحال حاضر در برهه حساسی قرار داریم، مذاکرات به فرجام رسیده و توافقات اولیه صورت گرفته است؛ مراحلی نیز باید طی شود که احتیاج به فضایی آرام در کشور داریم. ضمن این که وظیفه داریم از خطوط قرمز نظام و رهبری دفاع کنیم و منافع ملی را بر منافع حزبی، گروهی و جناحی ترجیح بدهیم و از هرگونه صحبت‌هایی که می‌تواند باعث اختلاف بین جناح‌های سیاسی و مسئولین شود خودداری کنیم.

نماینده مردم مبارکه خاطرنشان کرد: قطعا بررسی توافقات در مجلس وظیفه‌ای است که نمایندگان باید انجام دهند اما در یک فضای به دور از هرگونه جنجال و هیاهو. مصالح و منافع ملی باید مد نظر همه ما باشد؛ چرا که هر گونه اختلاف و دوقطبی شدن جامعه به سود رژیم صهیونیستی و دشمنان نظام و اسلام و کشورهایی است که عناد خود را با جمهوری اسلامی نشان داده‌اند.

ایرانپور تاکید کرد: این‌ها منتظرند از فضای به وجود آمده در راستای اختلاف‌افکنی و دوقطبی کردن جامعه استفاده ببرند و بتوانند نیات پلید خود را دنبال کنند. ما باید هشیار باشیم و مسئولین نیز توصیه‌های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و از ورود به مسائل حاشیه‌ای و اختلاف‌افکنی خودداری کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن