تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح حمایت‌های تشویقی از محققان فناوری نانو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس ستاد توسعه فناوری نانو به پانا خبر داد؛ تشریح حمایت‌های تشویقی از محققان فناوری نانو خبرگزاری پانا: دبیر ستاد توسعه فناوری نانو درخصوص حمایت از محققان نانو گفت: ستاد ویژه فناوری نانو حمایت های تشویقی خود را به محققان ارائه می دهد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ مرداد ساعت 09:11

سعید سرکار در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به فعالیت دانشگاه ها در زمینه نانو فناوری اظهار داشت: در حال حاضر 22 دانشگاه کشور دوره ‌های دکتری در گرایش ‌های مختلف نانو فناوری دارند و همچنین 42 دانشگاه نیز دوره‌ های کارشناسی ارشد این رشته را برگزار می ‌کنند.
وی با بیان اینکه محققان فناوری نانو جزو سرمایه های ارزنده علم کشور به شمار می روند، افزود: سعی ما بر این است که از محققان حوزه نانوفناوری حمایت های ویژه ای داشته باشیم ضمن اینکه بتوانیم دانشجویان خوبی نیز در این عرصه تربیت کنیم.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو افزود: البته یکی از برنامه هایی که داریم این است که دانشجویان را علاوه بر اینکه به صورت تئوری با فناوری نانو آشنا می کنیم بتوانیم تجهیزات پیرشفته ای را نیز در آزمایشگاه ها در اختیار آن ها قرار دهیم.
به گزارش پانا، همچنین بر اساس اعلام ستاد قناوری نانو، در سیزدهم مرداد ماه امسال، مبلغ 17 میلیارد و 101 میلیون و 584 هزار ریال به دو هزار و 636 محقق حوزه نانو پرداخت کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن