تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805806081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرام شکوهی: آلبوم هایی موسیقی از تبلیغات بی بهره اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آلبوم «تا نفس هست» رونمایی شد؛ شهرام شکوهی: آلبوم هایی موسیقی از تبلیغات بی بهره اند خبرگزاری پانا: شهرام شکوهی در مراسم رونمایی سومین آلبوم خود گفت: برای موسیقی و آلبوم های موسیقی تبلیغات محیطی که وجود ندارد و موسیقی به رسمیت شناخته نمی شود، رسانه ملی هم که هیچ جایی برای موسیقی و پرداختن به آن باقی نگذاشته است، از اینرو آلبوم ها از تبلیغات نیز محروم هستند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ مرداد ساعت 12:03

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، مراسم رونمایی از آلبوم «تا نفس هست» شهرام شکوهی و جشن امضای آن با حضور این خواننده، محمد خانزاده مدیر شرکت اکسیر نوین، امیرحسین کاشانیان رهبر ارکستر و تنظیم کننده آلبوم، علی بحرینی ترانه سرا، مرتضی دلیری تهیه کننده و جمعی از اهالی رسانه و هواداران این خواننده در شهرکتاب ابن سینا برگزار شد. در ابتدای این مراسم شهرام شکوهی با بیان اینکه امیدوارم این آلبوم رضایت مخاطبان خود را جلب کند، اظهار کرد: یک سالی است که این آلبوم استارت خورده است و در آن از کمک دوستانی چون حسین کاشانیان، علی بحرینی، میلاد ترابی، ایمان حجت، مجید اصلاحی و ترانه سرایی امین بامشاد، خانم سلیمانی، سید محمد کاظمی و دیگر عزیزان در قالب 12 قطعه جمع آوری شده و خدمتتان ارائه می شود.
وی افزود: این آلبوم در دوازده قطعه به نام های دلتنگم، رسوا، تا نفس هست، ای دل نرو، این رسم کجاست، امان از تو، یادت رفته، تسلیم، برکه و ماه، عاشق بمون، سراپا عاشق، تا نفس هست 2  در 12 قطعه منتشر شده است. «تا نفس هست» به تهیه کنندگی مرتضی دلیری و خودم، تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری «نغمه هفت اقلیم» تهیه و تولید شده است و شرکت «هنر اول» نیز وظیفه توزیع و پخش آنرا در بازار بر عهده دارد.
وی تصریح کرد: متاسفانه این روزها هر آلبومی که منتشر می شود حتی بدون شنیدن آن اثر انتقاداتی را به سوی آن مطرح می‌کنند و اغلب به تکراری بود قطعات اشاره می‌کنند. اما باید ببینیم در اصل تکرار چه معنی‌ای می‌دهد؛ بخش‌هایی از اجرا برای هر خواننده ثابت است و در صورت تغییر آن ها به خواننده دیگری تبدیل می شود. در این آلبوم نیز من سعی کردم تغییراتی را داشته باشم اما امضا و سبک شهرام شکوهی را در تمامی آثارم حفظ کرده ام و با تفکری که پشت این آلبوم بوده است سعی کرده ام سبک حاکم در آلبوم «مدارا» را این بار نیز تکرار کنم.
در اینجا حسین کاشانیان درخصوص آهنگسازی آلبوم تصریح کرد: از آنجایی که علاقه من به سبک کارهای جیپسی کینگ دارم کاملا کارهایم سمت و سوی آن قطعات را دارد منتها کاور نداشته ایم.  
شهرام شکوهی در پاسخ به خبرنگار پانا، در خصوص وضعیت اقتصادی آلبوم ها و انگیزه نداشتن هنرمندان برای انتشار آلبوم و اقدام به انتشار تک آهنگ در فضای مجازی، گفت: یکی از مسائلی که ما دست به انتشار آلبوم می زنیم توجیه اقتصادی است که با توجه به سرمایه گذاری اقتصادی ای که م یکنیم صورت می گیرد. واقعیت این است که بدلیل مشکلاتی که از لحاظ عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران وجود دارد بحث درآمدزایی در ایران از بین می رود و این سبب می شود که گردآوری آلبوم خیلی توجیه مالی ندارد. خیلی سخت است بخواهیم فکر کنیم با این وضعیت آلبوم دیگری را برای انتشار آماده کنیم.
وی عنوان کرد: برای موسیقی و آلبوم های موسیقی تبلیغات محیطی که وجود ندارد و موسیقی به رسمیت شناخته نمی شود، رسانه ملی هم که هیچ جایی برای موسیقی و پرداختن به آن باقی نگذاشته است، از اینرو آلبوم ها از تبلیغات نیز محروم هستند و انتشار تک آهنگ در فضای مجازی آسان تر و بی دردسرتر است. فضای اصلی تبلیغات را از موسیقی گرفته اند. من آلبم هایم را کاملا دلی جمع می کنم. 
محمد خانزاده نیز در این خصوص اشاره کرد: آلبوم موسیقی در ایران از لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی ندارد و صرف اقتصاد یک آلبوم بحث آن است که بتواند در تهران و شهرستان ها ارائه کند ولی در خصوص کپی رایت باید اقداماتی صورت بگیرد که در آینده شاهد شرایط بهتری باشیم . 
خوانند آلبوم «مدارا» درخصوص تغییر فضا در آلبوم های خود بیان کرد: اگر می خواستم همان روال آلبوم قبلی را تکرار کنم به تکراری بودن اثر متهم می شدم و اگر خیلی تغییر فضا می دادم نمی شد، از اینرو نه کاملا چشم و گوشمان را به انتقادها و نظرات بستیم و نه سکان را به دست منتقدان دادیم با برقراری یک اعتدال میان این دو فضا کار را پیش بردیم. قطعات 4، 6، 9 و 11 تقریبا فضای آلبوم «مدارا» را دارد.  یک دلیل اینکه آلبوم «مدارا» خیلی در چشم است به این خاطر است که اولین بار بود که در فضای موسیقی مسیر دیگری پیموده شد و متفاوت از دیگر آثار بود. برای حفظ سبک کاری مان ما در آلبوم جدید یک فضای دیگری نیز وارد کردیم. سال 90 نوع کار من جدید بود ولی بعد از آن دیگر این سبک تکرار شد و امروز خیلی از آلبوم ها با این سبک کار می کنند و تلفیقی شده اند.
وی ادامه داد: ما در بحث خواندن نوعی از آواز ایرانی را آوردیم که بعضی جاها شکل آواز است و بعضی جاها دقیقا آواز ایرانی است، من نه ترکی خوانده ام نه عربی و ... تا به امروز هرچه استفاده کردم تم موسیقی ایرانی باشد و در مایه دشتی بوده است. 
شکوهی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: هر آلبومی که منتشر می شود منتقدان آن را می کوبند ولی اگر به عنوان اولین آلبوم بیرون بیاید مورد تشویق قرار می گیرد. اگر مردم در جریان کار روی یک آلبوم بودند شاید اینقدر راحت انتقاد نمی کردند. در تاریخ 20 و 19 شهریور نیز در تهران کنسرت آلبوم را که خوشبختانه به موقع منتشر شد را خواهیم داشت.
محمد خانزاده، نیز در خصوص تغییر فضای آلبوم ها گفت: گاهی لازم است شکل و رنگ آلبوم عوض شود آلبوم شهرام نیز این فضا را تجربه کرده است.
مدیر شرکت اکسیر نوین که برگزاری کنسرت های تهران این خواننده را بر عهده دارد، در خصوص برپایی کنسرت های شهرام شکوهی در آینده گفت: شهرام شکوهی به راحتی می تواند سالن های کنسرت را پر کنند. ما در روزهای 19 و 20 شهریور ماه در تهران با اجرای قطعات آلبوم جدید کنسرت برگزار خواهیم کرد.
در بخش دیگری از این مراسم علی بحرینی نیز در خصوص ترانه‌های این مجموعه گفت: در آلبوم دوم کمی کند کار کردیم و اما این بار محکم‌تر و با تفکر بیشتری به ساخت آثار مشغول شدیم. وقتی خواننده‌ای آلبوم اولش موفق می‌شود به جای تحسین آن برایش به تنبیه آثار بعدی‌اش تبدیل می‌شود و خواننده‌هایی که کارهای ابتدایشان موفق بوده را وارد بحران آلبوم اولی می‌کنیم.
آلبوم «تا نفس هست» سومین آلبوم شهرام شکوهی است، که روز گذشته 18 مردادماه در شهرکتاب ابن سینا رونمایی شد و جشن امضای آن با حضور هواداران آن و با بریدن کیک رونمایی آلبوم «تا نفس هست» برگزار شد. 
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن