تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای اکران «رستاخیز» جنگیدم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برای اکران «رستاخیز» جنگیدم
رئیس سازمان سینمایی از مبارزه و تمایلش برای اکران فیلم «رستاخیز» گفت.

برای اکران «رستاخیز» جنگیدم
حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اگر «رستاخیز» اصلاح می‌شد، ‌امید داشتم که با نمایش بین‌المللی این فیلم هزینه‌ها برگردد. ولی به تعویق افتادن این فیلم موجب شد که ضرر مالی زیادی را متحمل شوند. 


وی افزود: به تعویق افتادن ساخت این فیلم بیش از ضرر مالی، زیان معنوی به بار بیاورد و به ورود به ساخت فیلم دینی و مذهبی با اکران همراه شود.


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بنده صد‌در‌صد تمایل دارم «رستاخیز» هرچه سریعتر اکران شود. من برای نمایش این فیلم خیلی جنگیدم و ملاقات و مذاکره زیادی با افراد داشتم. شخصاً علاقه بر اباعبدالله الحسین (ع) و اهل بیت (ع) دارم و بخاطر عشق به امام حسین (ع) منتظر اکران این فیلم هستم. من در این لحظه که با شما صحبت می‌کنم به اکران این فیلم امیدوارم.


رئیس سازمان سینمایی در خصوص ساخت فیلم‌های فاخر و برگشت سرمایه آن‌ها عنوان کرد: بودجه سینما و وزارت ارشاد اسلامی محدود است و این بودجه محدود نمی‌تواند تعلق به پروژه‌های فاخر که هزینه ساخت آن‌ها بالاست یابد. اما حمایت معنوی وزارت ارشاد و سازمان سینمایی از فیلم‌های فاخر و ارزشمند در حوزه دفاع مقدس و فیلم‌های دینی برقرار خواهد بود.


ایوبی با بیان این مطلب، تصریح کرد: برگشت سرمایه در ساخت فیلم‌های فاخر به دلیل استقبال ضعیف از این فیلم‌ها وجود ندارد و از دلایل استقبال نکردن برای تأمین بودجه همین است. یعنی وزارت ارشاد نمی‌تواند اندک بودجه خود را صرف پروژه‌هایی کند که احتمال برگشت سرمایه بسیار کم است.


وی با اشاره به وضعیت اسفبار اقتصادی و تحریم‌هایی که تأثیرات اقتصادی منفی داشته‌اند، اظهار داشت: نتوانسته‌ایم از ساخت پروژه‌های فاخر حمایت کنیم. پروژه‌ای مثل «رستاخیز» هزینه‌اش را از بخش خصوصی و مشارکت سرمایه‌گذار خارج از کشور که کشورهای شیعه علاقه‌مند به اهل بیت هستند تأمین کرده است. در پروژه‌های قبلی هم که فاخر بوده‌اند، حمایت دولت اندک و به دلیل بودجه محدود بوده است.








انتهای پیام/






۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن