تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815640470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره لاله تالابی در بندر انزلی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


جشنواره لاله تالابی در بندر انزلی برگزار شد استان‌ها > گیلان - جشنواره لاله های تالابی با محوریت موضوع لاله های تالابی دربخشهای مسابقه عکاسی ،نمایشگاه صنایع دستی ...از شش لغایت هشت مرداد 1394 در محل پل قدیم غازیان انزلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري خبر آنلاين به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان در این جشنواره یازده غرفه آموزش محیط زیست ،بازی و سرگرمی کودکان ، شیرینی های محلی ، عکس ، فیلم،صنایع دستی حاشیه نشینان تالاب و صنایع دستی با محوریت لاله های تالابی ،تخفیف هتل و قایق سواری و شهرداری با محوریت ثبت نام تورهای رایگان انزلی گردی به مدت سه روز در محل فوق الذکر دایر شد. و در این مدت روزانه صدها نفر از این نمایشگاه دیدن کردند. در اولین روز ازجشنواره ، روز ششم مرداد ماه کارگروه جشنواره به همراه ریاست اداره محیط زیست بندر انزلی و شهردار شهرستان و جمعی از عکاسان و خبر نگاران و گروههای NGO، بازدیدی از تالاب و لاله های تالابی داشتند که برای این بازدید کیکی به مناسبت تولد اولین جشنواره لاله تالابی تهیه شده بود.
این نمایشگاه به مدت سه روز برگزار شد ،محمدعلی نجفی استاندارگیلان نیز در سومین روز از نمایشگاه لاله تالابی بازدید کرد.
ایشان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تاثیرگزاری چنین نمایشگاهی با توجه به نماد یک شهر توریستی خاطرنشان کرد :بحث تالاب انزلی و دریا از مهم ترین موضوعات در عرصه گردشگری است و کاری که امروز با همت و تلاش شهرداری و کمک و مساعدت سازمان های گردشگری و حفاظت محیط زیست صورت گرفته یک کار پایدار و ماندگار است ،وی در خصوص توانمندیها و پتانسیل های یک شهر توریستی اظهار داشت: قوت یک نهاد را صرفا نباید در مذاکره و صحبت بدانیم بلکه باید به دنبال راهکاره ها بوده و از اندیشه و گفتمان علمی استفاده کنیم ،استاندار گیلان در خصوص جذب گردشگر و سرمایه گذار در شهرستان انزلی خاطرنشان کرد : شهرستان انزلی با توجه به اینکه شهری مرزی و یک قطب اقتصادی منطقه به شمار می رود باید زیر ساخت های آن در بدو ورود فراهم گردد.
دکتر نجفی با بیان اینکه استان گیلان سالانه بیش از 30میلیون گردشگر جذب می کند افزود : یکی از مهم ترین اقدامات ایجاد زیر ساخت ها در بخش دیگر ،بحث سالمسازی طرح دریاست که امروز به همت منطقه آزاد ما این زیرساخت ها را ارتقا داده تا شان مسافران و توریست هایی که به این شهر و استان زیبا سفر می کنند حفظ گردد.
مراسم اختتامیه این جشنواره نیز روز هشتم مرداد با حضور هنرمندانی چون سید جواد هاشمی و کریم قربانی وعده ای از مسوولین شهری انجام شد .
به نفرات برترمسابقه عکاسی لاله های تالابی لوح تقدیرو تندیس جشنواره اهدا شد.همچنین به مناسبت اولین جشنواره لاله های تالابی طولانی ترین کیک محیط زیستی به طول 25متر در آیین اختتامیه جشنواره لاله های تالابی در پل قدیم غازیان رونمایی و در بین بازدیدکنندگان و مهمانان توزیع شد در این مراسم با شکوه لوح دائمی جشنواره لاله های تالابی نیز رونمایی شد.  

کلید واژه ها: استان گیلان -




دوشنبه 19 مرداد 1394 - 06:21:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن