تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805653702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری‌های درازمدت و مشترک اولویت ایران در ارتباط با ژاپن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همکاری‌های درازمدت و مشترک اولویت ایران در ارتباط با ژاپن
وزیر صنعت با تاکید بر اینکه اولویت ما همکاری‌های درازمدت و استراتژیک با ژاپن است، گفت: در ایران زمینه‌های همکاری بسیاری در بخش خودرو، مخابرات، برق و صنایع ریلی وجود دارد.

همکاری‌های درازمدت و مشترک اولویت ایران در ارتباط با ژاپن
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در دیدار با وزیر اقتصاد و تجارت و صنعت ژاپن با اشاره به رابطه دیرینه ایران و ژاپن گفت: دو کشور ایران و ژاپن روابط تاریخی و همکاری‌های خوبی تاکنون با یکدیگر داشته‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی ایران با 10 سال پیش متفاوت شده است، افزود: ما امروز به دنبال توسعه و تداوم همکاری‌های مشترک با ژاپن هستیم.
 
نعمت‌زاده افزود: توانمندی‌های ما در بخش‌های صنعتی، علمی و فنی توسعه پیدا کرده و با توجه به شرایط جدید، ما آمادگی شروع همکاری‌های جدید را با کشورهای دوست داریم.
 
وزیر صنعت گفت: همکاری‌های درازمدت و استراتژیک برای ما دارای اولویت است و در بخش‌های سرمایه‌گذاری، تولید و همچنین در زمینه‌های مدیریت و بازاریابی و حضور در بازارهای بین‌المللی از جمله اولویت‌های ما است.
 
به گفته نعمت‌زاده، در بخش نفت و گاز با توجه به اینکه ایران دارای بزرگترین منابع هیدروکربن است، می‌تواند زمینه همکاری خوبی باشد و در بخش ساخت و طراحی تجهیزات و همچنین در بخش تجارت امکان همکاری‌های مشترک فراهم است.
 
نعمت‌زاده ادامه داد: در زمینه صنعت برق در بخش تولید و انتقال و همچنین تجهیزات و در بخش حمل و نقل و سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل امکان سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک فراهم است.
 
نعمت‌زاده تصریح کرد: در زمینه خودرو و همچنین خودروهای سنگین و سواری ما برنامه 10 ساله‌ای را تنظیم کردیم که باید در این بازه زمانی به دوبرابر ظرفیت فعلی برسیم و در این زمینه مذاکرات جدی را برای سرمایه‌گذاری مشترک با کشورهای اروپایی داشته‌ایم که امیدواریم به نتیجه برسد و ما همچنین در زمینه خودرو و ساخت قطعات خودرو آمادگی همکاری‌های مشترک را داریم.
 
نعمت‌زاده به این نکته نیز اشاره کرد که در ایران انواع واگن‌های راه‌آهن چه مسافری و باری وجود دارد و همچنین یک شرکت معتبر نیز به ساخت لوکوموتیوهای دیزلی می‌پردازد و بزودی ساخت لوکوموتیوهای برقی تحت لیسانس کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد.
 
وزیر صنعت، صنایع ریلی را از دیگر زمینه‌های همکاری برشمرد و گفت: صنعت مخابرات نیز می‌تواند زمینه خوبی برای همکاری‌های مشترک باشد و ایران می‌تواند مرکز تولید و تجهیز در منطقه تبدیل شود.
 
به گفته نعمت‌زاده، صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، شیمیایی، مصالح ساختمانی و صنایع پیشرفته الکترونیکی از دیگر اولویت‌های سرمایه‌گذاری مشترک در ایران است.
 
وی ادامه داد: با وجود تعداد کثیری از تحصیلکرده‌های دانشگاهی در زمینه IT و نرم‌افزار ایران می‌تواند در کنار افراد باتجربه ژاپن همکاری‌های درازمدت و خوبی را داشته باشد.
 
وی بر این نکته نیز تاکید کرد که سیاست و اولویت‌های ایران همکاری و دوستی با همه کشورها است و دستیابی به توافق هسته‌ای تاکیدی بر این است که ما در گفتار و رفتار خود ثابت قدم هستیم.
 
نعمت‌زاده گفت: ما همیشه خواستار حقوق بین ‌المللی خود هستیم و به حقوق دیگران نیز احترام گذاشته و آنرا حفظ می‌کنیم و ایران هیچگاه به دنبال سلاح‌های کشتارجمعی و استفاده غیر صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای نبوده است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ "دای شیرو یاما جیوا" وزیر مشاور اقتصادی، تجارت و صنعت ژاپن به همراه نمایندگانی از  21شرکت ژاپنی جهت انجام مذاکرات با وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت دیدار کردند.
انتهای پیام/





۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن