تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804004595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهمین قهرمانی والیبالیست های ژاپن در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نهمین قهرمانی والیبالیست های ژاپن در تهران


تیم ملی والیبال ژاپن در مسابقه پایانی والیبال قهرمانی آسیا در برابر تیم ملی ب کشورمان با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز و قهرمان این دوره از مسابقات شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ست چهارم مسابقه تیم های والیبال ایران و ژاپن در حالی آغاز شد که شاگردان اکبری بعد از واگذاری 2 ست نخست به خود آمدند و موفق به برتری بر حریف شدند اما با باخت ست چهارم با نتیجه 25 بر 22 تیم ژاپن به قهرمانی در این دور از مسابقات نائل شد.
در این ست شیموزو نخستین امتیاز را برای ژاپنی‌ها به دست آورد. پاس وادی برای فیاضی در برگشت به امتیاز برابر یک تبدیل شد. شیموزو از منطقه 2 موفق به کسب امتیاز دوم برای چشم بادامیها شد. اشتباه ساکی در یک رفت و برگشت ایران را به امتیاز 2 رساند. سرویس پوریا فیاضی روی دست سوزوکی زده شد و امتیاز سوم برای ژاپن به ثبت رسید. سرویس یاناگیدا امتیاز 4 را برای ژاپن به طور مستقیم به دست آورد. پاس کوتاه وادی برای پیروت‌پور اختلاف امتیازات 2 تیم را به عدد 1 رساند. شیموزو در برگشت موفق شد ژاپن را به امتیاز 5 برساند. سرویس سوزوکی با دریافت خوب مسعود غلامی به خوبی همراه شد و امتیاز 4 برای ایران ثبت شد. پاسور ژاپنی‌ها سرویس خوب خود را روی دست وادی هم تای خود در تیم ایران زد ودر یک رفت و برگشت  به امتیاز 5 برای شاگردان اکبری تبدیل شد. سرویس آسانو توسط داوودی دریافت شد و در برگشت با توپ‌گیری خوب شیموزو همراه بود ولی بازیکنان ایران موفق‌تر عمل کردند. وقت استراحت فنی اول این ست با نتیجه 8 بر 6 به نفع تیم ژاپن ثبت شد. خستگی ناشی بازی سنگین و طولانی شب گذشته مقابل تیم چین در چهره بازیکنان ایران دیده میشود این در حالی است که ژاپنی‌ها آخرین بازی خود را به راحتی و در ست چهارم به پایان رساندند. سرویس ایکیتا دریافت بازیکنان ایران را به همراه داشت آبشار یاناگیدا به خارج از زمین رفت. سرویس وادی در منطقه 2 با دریافت حریف همراه شد و آن‌ها به امتیاز 9 دست پیدا کردند. سرویس آرام شیموزو دریافت خوب داوودی را به همراه داشت و در یک رفت و برگشت فیاضی موفق به کسب امتیاز 8 شد. مصطفی شریفات پس از ورود به زمین روی خط سرویس قرار گرفت و سوزوکی یازدهمین امتیاز را به دست آورد. دهمین امتیاز ایران را رحمان داووی به دست آورد. سرویس پیروت پور با دریافت خوب شیموزو همراه بود و اشتباه فیاضی یک امتیاز برای حریف رقم زد. امتیاز 13 ژاپنیها را آبشار کم دقت شیموزو به دست آورد. پیمان اکبری زمانی‌که ژاپن 14 بر 10 از ایران پیش افتاده بود تقاضای وقت استراحت کرد. کاهش خطای انفرادی بازیکنان تیم ژاپن باعث شد تا اختلاف امتیاز تیم ایران از حریفش بالاتر رود. وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 13 به نفع تیم ژاپن رقم خورد. سرویس ایکیتا با آبشار خوب پیروت پور همراه شد و یاناگیدا هفدهمین امتیاز را برای ژاپن به دست آورد. اسپک قطر پاسور تیم ملی ایران امتیاز 14 را به همراه داشت. در این ست بازیکنان ایران نمی‌خواستند در خانه خود نتیجه را به حریف واگذار کنند و در مقابل ژاپنی‌ها در پی انتقام‌گیری و کسب قهرمانی در ایران بودند. فربد سال افزون به جای وادی در امتیاز 17 بر 19 وارد زمین شد. رحمان داوودی توانست به خوبی امتیاز 18 را از پاس خوب فیاضی به دست آورد. در امتیاز 21 بر 19 اکبری دست به 2 تعویض زد و رضا صفایی به جای فیاضی و قلی‌زاده به جای داوودی وارد زمین شدند. سرویس قلی‌زاده به خارج از زمین رفت و تعویض سرمربی تیم ملی ایران جواب نداد. این ست با نتیجه 25 بر 22 به نفع تیم ژاپن رقم خورد و تیم ژاپن توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات قهرمانی مردان آسیا را به دست آورد.
ژاپنی‌ها با این برد نهمین عنوان قهرمانی خود را به دست آوردند و ایران هشتمین نایب قهرمانی خود در آسیا را به ثبت رساند. بر اساس این گزارش، سفیدپوشان کشورمان نتوانستند در ابتدای این ست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذراند.
در این ست 2 تیم با همان ترکیب آغاز کننده بازی کار را شروع کردند. ژاپنی‌ها بازی طوفانی خود را همانند ست نخست ادامه دادند. شریفات در منطقه 3 باعث شد تا ایران به امتیاز 5 نزدیک شود. پیروت پور از توپ برگشتی به نفع تیم ایران به خوبی استفاده کرد.
وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 8 بر 6 به نفع تیم ملی ژاپن رقم خورد.
در این ست از بازی باز هم تیم ایران در توپ‌های برگشتی دچار ضعف بود، به طوری که توپ اول به خوبی به دست پاسور نرسید.
سرویس سوزوکی به خوبی زده شد و دفاع بازیکنان ایران امتیاز تیم ملی کشورمان را به عدد 7 رساند. شیموزو توانست با اسپک خوب خود نهمین امتیاز را برای ایران به دست آورد. آبشار محکم و سرعتی شریفات ایران را 8 امتیازی کرد. سرویس فیاضی به خوبی دریافت شد اما ژاپنی‌ها در کار ترکیبی موفق نبودند و وادی برای نخستین بار در این دیدار شیموزو را دفاع کرد.
آبشار شریفات دفاع شد و آبشار یاناگیدا به خوبی دریافت شد و نخستین بار در این ست 2 تیم در عدد 10 به تساوی رسیدند. ژاپنی‌ها در ست نخست از امتیاز 10 توانستند به خوبی ایران را شکست دهند. شیموزو مهر کلیدی ژاپنی‌ها بازهم روی خط سرویس قرار گرفت و 2 امتیاز متوالی را برای تیم ملی کشورش به دست آورد.اما شاگردان اکبری مانع از امتیازآوری آنها شدند. دریافت ناقص زرینی امتیاز حریف را به عدد 13 رساند.
پاس کوتاه وادی برای غلامی امتیاز ایران را به عدد 12 رساند. سرویس غلامی به خوبی دفاع شد و خطای پیروت پور امتیاز 14 را برای چشم بادامی ها رقم زد. پیروت پور با آبشار محکم خود در منطقه یک موفق شد امتیاز برابر را به دست آورد. سرویس پیروت پور به خارج از زمین رفته و به راحتی ژاپنی‌ها 15 امتیازی شدند.
وقت استراحت فنی دوم این ست 16 بر 14 به نفع تیم ژاپن رقم خورد.
سرویس بازیکنان ژاپن رالی طولانی را به همراه داشت و آبشار زرینی ژاپن را 17 امتیازی کرد. بازیکنان دریافت کننده قدرتی ژاپن تا اینجای کار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.
سرویس وادی دریافت خوب حریف را به همراه داشت اما آبشار تیم ژاپن به امتیاز 19 تبدیل شد. خروج سرویس شیموزو از زمین ایران را 18 امتیازی کرد. خروج سرویس زرینی به راحتی تیم ژاپن را به عدد 20 رساند.
اکبری سکاندار تیم ایران اقدام به گرفتن وقت استراحت فنی کرد تا با شاگردانش صحبت و نکات فنی را به آن‌ها گوشزد کند.
امتیاز 21 تیم ژاپن با سرویس یاناگیدا به دست آمد. دومین سرویس وی یک رفت و برگشت کوتاه را به همراه داشت و تیم ایران امتیاز 19 را کسب کرد. آسانو موفق تر از بازیکنان ایران عمل کرد و آن‌ها به امتیاز 22 رسیدند. سرویس پوکاتسو دفاع سرعتی شریفات را در پی داشت و ایران 20 امتیازی شد. در این دقایق رحمان داوودی به جای وادی وارد زمین شد تا دریافت تیم ایران تقویت شود.
دفاع داخل میدان ایران مقابل آبشار شیموزو موفق نبود و آنها به امتیاز 23 رسیدند. اسپک فیاضی باعث شد تا آن‌ها در دریافت با یکدیگر برخورد کنند. سرمربی تیم ملی ژاپن در امتیاز 23 بر 21 اقدام به گرفتن وقت استراحت کرد. سرویس فیاضی را شیموزو در برگشت به امتیاز 24 تبدیل کرد. پیمان اکبری در این دقایق اقدام به گرفتن وقت استراحت کرد. آبشارداوودی ایران را 22 امتیازی کرد.
این ست از بازی با نتیجه 25 بر 22 به نفع تیم ژاپن رقم خورد.
دانلود

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن