تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813040153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسکن مهر سمیرم همچنان نافرجام است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مسکن مهر سمیرم همچنان نافرجام است
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طرح مسکن مهر سمیرم را یکی از ناموفق‌ترین و نافرجام ترین طرح‌های مسکن مهر استان اصفهان دانست و گفت: طرح 333 واحدی مسکن مهر سمیرم با واگذاری به بنیاد مسکن در قالب مسکن محرومان اجرا می‌شود.
حجت‌الله غلامی افزود: متاسفانه پروژه 333 واحدی مسکن مهر سمیرم با پیشرفت 10 تا 15 درصد رها و راکد مانده است. وی با اشاره به صدور مجوز واگذاری زمین پروژه 333 واحدی مسکن مهر به بنیاد مسکن تصریح کرد: در حال حاضر این طرح به بنیاد مسکن واگذار شده و در قالب مسکن محرومان اجرا می‌شود. مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهانافزود: برای اجرای طرح 333 واحدی تا این مرحله یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده که یک میلیارد آن تسهیلات و وام بوده است. وی همچنین به فعالیت‌های بخش شهرسازی اشاره کرد و گفت: شهرستان سمیرم تنها شهرستانی است که طرح جامع همه شهرهایش ابلاغ شده است. غلامیاز شروع بازنگری طرح جامع شهر سمیرم با همکاری شهرداری سمیرم خبر داد و اذعان کرد: قرارداد بازنگری طرح جامع شهر سمیرم حدود یک ماه پیش منعقد و پیش‌پرداخت اجرای طرح به مشاور پرداخت شده است. وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی یک سال طرح بازنگری شهر سمیرم آماده می‌شود. این مسئولدر ادامه به فعالیت‌های بخش راه در حوزه شهرستان سمیرم اشاره کرد و گفت: دو میلیارد تومان برای روکش آسفالت محور سمیرم- شهرضا ابلاغ به پیمانکار داشتیم که تاکنون بیش از یک میلیارد هزینه شده است. وی افزود: طی سال گذشته نیز دو میلیارد تومان برای روکش آسفالت این محور هزینه شده است. غلامیهمچنین از ساخت جاده سی‌سخت- پادنا از مسیر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: طول این طرح 10 کیلومتر مسیر کوهستانی است که هنوز در حوزه شهرستان سمیرم فعالیت آغاز نشده و پیش‌بینی اجرای طرح 10 میلیارد تومان است. وی با اشاره به طرح بهسازی جاده شهید- دهزکرد به طول 16 کیلومتر گفت: برای اجرای طرح تاکنون 600 میلیون تومان هزینه شده که برای تکمیل به 700 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن