تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803003403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به صدا درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
زنگ افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به صدا درآمد
زنگ افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به صدا درآمد در حالی که دلایل افزایش قیمت ماه گذشته فاز ۳ مسکن مهر پردیس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که خبر می‌رسد میزان افزایش قیمت سایر پروژه‌های مسکن مهر این شهر نهایی شده و به‌زودی اعلام می‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، اوایل آذرماه سال گذشته حسن ولی‌پور مدعامل سابق شرکت عمران پردیس از افزایش 12 میلیون تومانی قیمت مسکن مهر فاز 11 این شهر خبر داده و گفته بود:به متقاضیان اعلام کردیم که قیمت واحدهای مسکن مهر فاز 11 پردیس  12 میلیون تومان افزایش یافت.
وی در پاسخ به این پرسش که بر چه اساسی این افزایش قیمت را به متقاضیان اعلام کرده‌اید، بیان کرد: بر اساس بخشنامه مربوط به خدمات زیربنایی و روبنایی این افزایش قیمت صورت گرفته است.
 
چند روز پس از این اطلاع‌رسانی بود که به دلیل اعتراض متقاضیان مسکن مهر، ولی‌پور با تشریح دلایل افزایش 12 میلیون تومانی قیمت واحدهای مسکن مهر فاز 11 گفت: به دنبال این هستیم تا دولت و مجلس موضوع افزایش قیمت را برطرف کنند و فشاری به متقاضیان وارد نشود.
 
وی اظهار کرد: افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر فاز 11 به دلیل مصوبه دولت گذشته به تاریخ 20 اردیبهشت 92 به شماره 47060 است که بر اساس آن اجازه داده شد پروژه‌های زیربنایی و روبنایی از آورده متقاضیان تامین شود.
 
وی تصریح کرد: دلیل دیگر این افزایش مربوط به دستورالعمل‌های سه گانه افزایش قیمت مسکن وزارت راه و شهرسازی است که پیش از این اعمال نشده بود. دستورالعمل‌های یک و دو در دولت دهم و دستورالعمل شماره 3 نیز مربوط به دولت یازدهم ابلاغ شد. دلیل سوم نیز افزایش هزینه انشعابات پروژه‌های مسکن مهر است که قیمت آنها خیلی تفاوت پیدا کرده است.
 
استناد مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس به مصوبه دولت دهم خیلی زود با تکذیب یکی از مدیران سابق وزارت راه و شهرسازی روبرو شد و در ادامه خبرهایی از منتفی شدن این افزایش قیمت منتشر شد.
 
 با آن‌که افزایش قیمت فاز 11 همچنان نامعلوم است که اوایل ماه گذشته مدیر پروژه فاز 3 پردیس از افزایش حدود 5 میلیونی قیمت 3500 واحد این سایت خبر داد. عبدی در بیان دلایل این افزایش قیمت به دستورالعمل شماره 3 وزارت راه و شهرسازی در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر استناد کرده و به تسنیم گفته بود: افزایش قیمت هر مترمربع پروژه‌های مسکن مهر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن حدود 67 هزار تومان است، این شرکت 15 هزار تومان -بابت تاخیر- جریمه شده و به این ترتیب متقاضیان باید برای هر مترمربع حدود 52 هزار تومان پرداخت کنند.
 
این در حالی که خردادماه سال گذشته شرکت عمران پردیس به متقاضیان مسکن مهر اعلام کرده بود با توجه به دستورالعمل شماره 3 وزارت راه و شهرسازی هر مترمربع 3500 واحد فاز 3 پردیس مشمول 23 هزار تومان افزایش قیمت می‌شود. شرکت عمران به متقاضیان نسبت به واریز این مابه‌التفاوت ضرب‌الاجل حدود دو هفته‌ای داد که در این مدت نیز متقاضیان برای واریز مبلغ مذکور اقدام کردند.
 
با این تفاسیر مشخص نیست چرا مدیر پروژه فاز 3 به فاصله حدود یکسال باز هم دستورالعمل شماره 3 را عامل افزایش قیمت 3500 واحد مسکن فاز 3 اعلام می‌کند، موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم مدیران رده‌بالا در شرکت‌ عمران شهرهای جدید هیچ واکنشی به این ضد و نقیض مشهود نشان نداده‌اند و همچنان در روزه سکوت به سر می‌برند.
 
به هر حال هنوز تکلیف این مسئله روشن نشده که خبر می‌رسد میزان افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس در سایر فازها نهایی شده و به‌زودی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر از اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون حدود 500 واحد مسکن مهر افتتاح شده، به عبارت دیگر ماهانه حدود 33 واحد طرح مهر در شهر پردیس افتتاح شده است.


منبع: نسیم


94/5/9 - 09:58 - 2015-7-31 09:58:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن